خبرگزاری کار ایران

یحیی رحمتی خبر داد:

بازدید بالغ بر 215 هزار و 350 نفری گردشگر از مراکز دیدنی و تاریخی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۴۵۵

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بالغ بر 215 هزار و 350 نفری گردشگر از مراکز دیدنی و تاریخی استان زنجان بازید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، یحیی رحمتی شامگاه امروز با اشاره به برنامه‌های شاخص ستاد تسهیلات نوروزی و بازدید کنندگان مناطق دیدنی،  تاریخی گردشگری استان زنجان  در 11 ماهه سال‌جاری اظهار داشت: سال آینده شاهد اجرای برنامه متنوع در سطح استان زنجان خواهیم بود.

رحمتی با بیان اینکه تعداد بالغ بر  215 هزار و 350 نفری گردشگر از مراکز دیدنی و تاریخی استان زنجان بازید کردند، افزود: در این زمینه  507 نفر گردشگر خارجی از مراکز تاریخی و دیدنی استان بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های گردشگری تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، گفت: ایجاد مراکز اطلاع‌رسانی در استان برای خدمات نوروزی و راهنمایان سیار گردشگری از جمله برنامه‌های این مجموعه در ایام نوروز خواهد بود.

رحمتی تولید اقلام تبلیغاتی را نیز از دیگر اقدامات در این حوزه برشمرد و گفت: نقشه استان به شش زبان زنده دنیا چاپ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، راهنمایی گردشگران را به صورت سیار  و برپایی جشنواره غذا در سلطانیه را از اهم برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی دانست و گفت: سال آینده تمامی مراکز گردشگری دارای راهنمایان گردشگری خواهد بود.

وی، همچنین  به نمایش گذاشتن اشیاء تازه کشف شده تاریخی را نیز از جمله اقدامات در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: ستاد استقبال از ماه‌های پیش در سطح شهر شروع شده است.

حبیب ملایی یگانه، شهردار زنجان و مسئول هماهنگی شهردار‌ی‌ها و دهیاری‌های استان زنجان ، برپایی سفره‌های هفت سین را در سطح شهر 14مورد عنوان کرد و گفت: مبلمان شهری، پاکسازی مناطق، اماکن شهری راه‌اندازی اینترنت رایگان، 11 جایگاه عرصه سوخت در اختیار شهرداری و معاینات فنی خودرو و اقدامات فرهنگی، فضاسازی شهر با عنوان زنجان میزبان مهربان، برگزاری انواع مسابقات، اجرای برنامه‌های آیینی را از اهم برنامه‌های شهری برای ایام و تعطیلات نوروزی در سال آینده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه فروش ویژه کودکان کار و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان زنجان افزود: سال آینده شاهد بر گزاری5گذر از نوروز و با سه روز بدون خودرو خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز