خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

هر روز باید روز درختکاری، حفاظت از جنگل و محیط زیست باشد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۱۳۲

استاندار گیلان در حاشیه حضور در مراسم درختکاری در دانشگاه گیلان گفت: هر روز باید روز درختکاری، حفاظت از جنگل و محیط زیست باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی امروز در حاشیه حضور در مراسم درختکاری در دانشگاه گیلان در جمع خبرنگاران بیان کرد: پیشتر، درختکاری و فضای سبز صرفاً برای زیبایی و نشاط بود که البته امروز هم این کارکرد وجود دارد اما موضوع مهمتر، این است که فضای سبز در ایران و دنیا، برای نفس کشیدن است.

استاندار گیلان با بیان اینکه هر روز باید روز درختکاری، حفاظت از جنگل و محیط زیست باشد، افزود: با توجه به اینکه در سال های اخیر با کمبود منابع آبی روبرو هستیم، فرسایش خاک را داریم، شاهد توسعه شهرها و آلودگی اطراف شهرها هستیم؛ همه بویژه رسانه های جمعی باید کمک کنند و برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، حضوری موثر داشته باشند.
 

وی ادامه داد: منابع طبیعی در تقویم کشورمان، نه یک روز بلکه هفته‌ای به نام درختکاری دارد که این امر، اهمیت موضوع یادشده را نشان می دهد.

از 15 تا 22 اسفندماه، با عنوان هفته منابع طبیعی نام گذاری شده است.

روز گذشته (شنبه) نیز با حضور محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، زنگ منابع طبیعی در دبستان حشمت روستای امیرکیاسر بخش کیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه نواخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز