خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس:

سازمان اقتصادی کوثر در پروژه معدن فسفات چرام بدعهدی کرد/ پیمانکاران ماده 180 یا به زندان رفته‌اند یا فراری هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۶۶

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان اقتصادی کوثر در ارتباط با سرمایه‌گذاری درمعدن فسفات چرام اظهارداشت: امروز به دلیل بدقولی سازمان اقتصادی کوثر این پروژه متوقف شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " عدل هاشمی پور" در نشست شورای اداری و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در سالن شماره یک استانداری این استان برگزار شد، یادآور شد: پروژه معدن فسفات چرام که هم اکنون ۴۰ نفر در آن مشغول هستند و به این پروژه دلخوش کرده‌اند به دلیل بدعهدی سازمان اقتصادی کشور متوقف شده است.

وی با تاکید براینکه سازمان اقتصادی کوثر از عمل به تعهدات خود در سرمایه گذاری نمودن در پروژه معدن فسفات چرام شانه خالی می کند، ادامه داد: معدن نیترات دیشموک نیز که وزارت دفاع و بهداشت خریدار محصول این معدن هستند برای ۲ میلیارد تومان زمین مانده و اگر تامین اعتبار نشود شاهد بیکاری چند نفر خواهیم بود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی گفت:در بخش راه ها نیز پروژه مظلوم پاتاوه _ دهدشت از پروژه های سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ بوده که به دلیل مشکلات مالی زمین مانده است.

*** پیمانکاران ماده 180 در کهگیلویه بزرگ یا به زندان رفته اند یا فراری هستند

هاشمی پور با اشاره به خط فقر مردم حوزه انتخابیه اش، اظهارداشت: ما در منطقه ای عقب مانده هستیم که اگر  ۲۵ درصد مردم بویراحمد و دنا تحت حمایت نهاد های حمایتی هستند مردم حوزه انتخابیه من از شدت محرومیت ۳۵ درصد تحت پوشش حمایت هستند و از نظر بیکاری این آمار به ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی گفت:  دو دستگاه پمپاژ در حوزه انتخابیه بنده در دست اجرا است که با راه اندازی آن ها 2 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد اما اکنون نیازمند همکاری جدی دولت در این حوزه هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: پیمانکارانی که پروژه های ماده ۱۸۰ را کار می کردند اغلب یا فرای هستند و یا به زندان رفته اند و البته تعداد کمی نیز از جیب خود خرج می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز