خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان:

اصفهان سیتی‌سنتر قطب رویدادهای فرهنگی – هنری آینده کشور

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۰۷

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: با ظرفیت فرهنگی ایجاد شده در مجموعه تجاری، فرهنگی و گردشگری اصفهان سیتی سنتر این مرکز می‌تواند قطب رویدادهای فرهنگی- هنری کشور باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا رضاداد دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در بازدید خود از اصفهان سیتی سنتر گفت: ما همیشه در اصفهان از فقدان یک موقعیت متمرکز برای اجرای برنامه های فرهنگی – هنری رنج می بردیم اما خوشبختانه با ظرفیت ایجاد شده در اصفهان سیتی سنتر نه تنها این دغدغه از بین می‌رود بلکه می‌توانیم برنامه‌های تهران را به این شهر منتقل و رویدادهای فرهنگی جدیدی را نیز در این مکان تعریف کنیم. 

وی ادامه داد: ما مجموعه های تجاری بسیاری را داریم که در آن ها فعالیت های فرهنگی نیز انجام می شود اما توجهی که در این مجموعه تجاری به تبیین کالبدها و تنوع فضاهای فرهنگی شده بسیار متفاوت و در عین حال خوشحال کننده است.

رضا داد می گوید: افرادی که در راه اندازی این مکان فعالیت دارند، برای هر ایده خود یک پشتیبانی نظری دارند که این موضوع باعث شده فضاهای فرهنگی کاربردی تر شوند. 

رضا داد ادامه داد: بازگشایی این بخش در سیتی سنتر و پیوند دیرینگی فرهنگ و هنر در این شهر با تکنولوژی، اصفهان را تبدیل به یک قطب فرهنگی هنری در کشور می‌کند که ثمرات آن نه تنها برای ما بلکه برای نسل آینده مفید خواهد بود. 

وی در پایان افزود: به هر حال این رویدادی متفاوت است که برای اولین بار در کشور اتفاق می‌افتد و من به عنوان یک شهروند و فردی که سال‌ها در این حوزه کار کردم و هنوز درگیر مسائل فرهنگی هستم از سرمایه گذاران و طراحان این مجموعه تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز