خبرگزاری کار ایران

در پی بارش‌های اخیر صورت گرفت؛

خسارت 457 میلیون تومانی به استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۲۱۸

مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: در جریان بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر بیش از ۴۵۷ میلیارد تومان به زیرساخت‌های مختلف استان بوشهر خسارت وارد شد.

قاسم قائدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بارندگی‌های سیل آسا به سبب ورود حوزه آبریز بالا دست از استان فارس حجم عظیمی از بارش‌ها در قالب طغیان رودخانه وارد استان بوشهر شد.

قائدی افزود: براساس داده‌های آماری ایستگاه‌های باران سنجی بیشترین میزان بارندگی این استان مربوط به شهرستان جم با 447 میلی‌متر ثبت شد که از متوسط بارندگی سالانه استان بالاتر است.

مدیرکل بحران استان بوشهر گفت:457 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات زیر بنایی استان بوشهر وارد شده است و امدادگران، مسئولان و مردم استان بوشهر با آمادگی کامل با هماهنگی و تعامل همه جانبه خدمات ویژه‌ای در رسیدگی به آسیب دیدگان و جلوگیری از بروز تلفات و افزایش خسارت ارائه کردند.
 
قائدی تصریح کرد: در جریان بارندگی‌های اخیر 53 میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان بوشهر خسارت وارد شد و بیشترین خسارت به این بخش وارد شده است.
 
وی با بیان اینکه اراضی کشاورزی شهرستان دیر، دشتستان و دشتی بیشترین خسارت را دیدند، تصریح کرد: خسارت وارد شده به دفتر وزیر کشور و ستاد مدیریت بحران این وزارتخانه ارسال شده است.
 
مدیرکل بحران استان بوشهر با بیان اینکه خسارت عمده‌ای به اراضی کشاورزی، منازل مسکونی، زیرساخت‌های عمرانی و دیگر حوزه‌ها وارد شد خاطر نشان کرد:بر اساس برآوردهای انجام شده  457 میلیارد تومان به تاسیسات برق رسانی، آبرسانی، گازرسانی و مخابرات، اراضی کشاورزی، مسکن های شهری و روستایی و دیگر بخش‌های استان بوشهر خسارت وارد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز