خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی‌صنایع، معادن و کشاورزی زنجان:

مجوز تاسیس هفتمین صندوق غیرانتفاهی پژوهشی در زنجان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۷۴۴

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: به همت اتاق بازرگانی استان زنجان و دانشگاه علوم پزشکی مجوز تاسیس هفتمین صندوق غیرانتفاعی و پژوهشی حمایت از ایده ها و استعدادهای خاص دریافت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در چهاردهمین گردهمایی سراسری مدیران حوزه تجاری سازی، فناوری و اشتغال دانش آموختگان در جهاد دانشگاهی زنجان اظهار کرد: به همت اتاق بازرگانی استان زنجان و دانشگاه علوم پزشکی مجوز تاسیس هفتمین صندوق غیرانتفاعی و پژوهشی حمایت از ایده ها و استعدادهای خاص دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه به زودی شاهد افتتاح این صندوق در زنجان خواهیم بود، افزود: این صندوق می‌تواند منشا حمایت از پژوهشگران و تجاری سازی ابداعات به جهت سمت و سود دادن به تولید ثروت باشد.

جمیلی ادامه داد: چهار رویدادها مختلف به همت چهار دستگاه در استان اجرا می شود که امید می رود به الگویی تبدیل شود تا دیگر ادارات با استفاده از ظرفیت های خود زمینه برگزاری چنین رویدادهایی را فراهم کنند.

در ادامه رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: نمایشگاه اختراعات و ابتکارات با حضور مخترعانی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرفی و اردبیل به مدت 2 روز در جهاد دانشگاهی دایر شده است.

مهدی عباسی با اشاره به اینکه دومین سوگواره ملی میعادگاه دانشجویان سراسر کشور بعداز ظهر امروز برگزار می شود، گفت: این مراسم در حسینیه اعظم زنجان در پایتخت شور و شعور حسینی به اجرا درمی آید.

به گفته این مقام مسئول، بیش از 3 هزار اثر از کل کشور در بخش های عکس، کلیپ صوتی، تصویری و داستان جمع آوری شده است که در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز