خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدای خاص/تمام تخلفات را رصد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۷۲۹

معاون سیاسی استاندار گیلان گفت: تمام تلاش ما این است که نه تنها دستگاه‌های دولتی بلکه سازمان‌های مربوط به قوای دیگر و نیروهای نظامی همگی قانونمند عمل کنند.

محمد احمدی در گفت وگو خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه دو انتخابات پیش رو داریم، اظهار کرد: ستاد انتخابات استان تشکیل شده و پنج جلسه تاکنون با حضور استاندار و اعضای ستاد برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه تمهید مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در ۱۶ شهرستان صورت گرفته اظهار کرد: بطور مرتب و هفتگی با فرماندارن محترم که مسئول برگزاری انتخابات در شهرستان هستند جلسه برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیات نظارت بر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری هم توسط شورای نگهبان و  مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است، گفت:آموزش نیروها تا رده بخشداران انجام شده است.

احمدی پور با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت زمانی که در آن قرار گرفته‌ایم شرکت در انتخابات برای خنثی کردن همه دشمنی‌هایی که نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: ۱۶ برنامه برای حضور هرچه بیشتر و حداکثری مردم در انتخابات در نظر گرفته شده که در بخش های مختلف به اجرا در می آید.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر اینکه ما مجری انتخابات هستیم و مبنای کار ما هم قانون هست، اظهار کرد: برآورد می شود حدود ۳۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات با ستاد همکاری کنند.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رای مردم حق الناس است افزود: تمام تلاش ما بر این است که نه تنها دستگاه های دولتی بلکه سازمان های مربوط به قوای دیگر و نیروهای نظامی همگی قانونمند عمل کنند.

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدای خاص/تمام تخلفات را رصد می‌کنیم

وی جلوگیری از هرگونه استفاده از امکانات دولتی در رابطه با انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را از جمله موارد نظارتی مذکور عنوان کرد و بیان داشت: هیچ دستگاهی قانوناً نمی تواند از امکانات دولتی و امکانات نظام برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر خودش استفاده کند.

احمدی پور با تاکید بر اینکه توصیه اصلی ما به همه همکاران امانت داری و انجام وظیف قانونی است بیان داشت: تمام تخلفات را رصد می کنیم و قطعا با این موارد بر خود خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه تفاوت آرای نامزد ها کمتر از ۱۴۰ برگه رای بود بیان داشت:این موضوع بیانگر این است که فرمانداران و ستاد انتخابات کشور امانت دار بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز