خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس هشدار داد:

مدیرعامل شرکت مس برکنار نشود، هیات مدیره را به دادگستری معرفی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۱۳

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت گفت: در صورت برکنار نشدن مدیرعامل شرکت ملی مس از سوی وزیر صنعت، وزیر و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مس این افراد به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در صورت عدم اقدام توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تغییر مدیرعامل شرکت مس، وزیر صنعت، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مس به استناد ماده ۲۳۶ قانون آیین‌نامه مجلس به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشرح تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس با انتقاد از اینکه وضعیت شرکت ملی مس در حالت اسفباری است، گفت: دو سال است در رابطه با وضعیت تخلفات این شرکت گزارش جامعی را تهیه کرده‌ایم اما متاسفانه علیرغم توافقات انجام شده، وزیر به تعهدات خود عمل نکرده و این در حالی است که ادامه این وضعیت قابل تحمل و امکان پذیر نیست.

وی با انتقاد از جلسات تشریفاتی شکل گرفته توسط وزیر صنعت برای تغییر مدیرعامل شرکت مس، خاطرنشان کرد: اگر مجموعه مسئولان، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مس را بر اساس قانون آئین نامه مجلس به استناد ماده ۲۳۶ به دستگاه قضایی معرفی کردند، وزیر گلایه نکند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت پاسخگویی تخلفات شرکت ملی مس ایران تنها متوجه مدیرعامل نیست و اعضای هیات مدیره و سایر مسئولان در تخلفات انجام شده پاسخگو خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس مجلس خواستار پیگیری و بررسی وضعیت اسفبار شرکت ملی مس هستیم و امیدواریم برای این شرکت هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز