خبرگزاری کار ایران

همزمان با همایش نکوداشت صدرالدین زنجانی؛

برگزیدگان همایش صدرالدین زنجانی معرفی و تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۳۲۳

همزمان با همایش نکوداشت صدرالدین زنجانی از بین ۲۵ مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش در زنجان از چهار مقاله به عنوان اثر برگزیده تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مراسم نکوداشت‌صدرالدین زنجانی، امروز دوشنبه (9 اسفند) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از پژوهشگران و محققان زنجانی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شد.

به این همایش 25 مقاله با موضوعات زندگی، آرا و اندیشه‌های  «صدرالدین زنجانی»، تاثیر نظام پولی «چاو» به عنوان یکی از ایده‌های  «صدرالدین زنجانی» در اقتصاد دوره ایلخانی و تاریخ و جغرافیای تاریخی زنجان در دوره ایلخانی، بررسی شخصیت «صدرالدین زنجانی» بر پایه منابع مکتوب تاریخی، بررسی آثار و اشعار «صدرالدین زنجانی» و اوضاع فرهنگی و اجتماعی زنجان در دوره ایلخانی ارسال شده است.

از بین مقالات ارسالی به دبیرخانه این همایش، چهار مقاله به عنوان آثار برتر معرفی و از پدیدآورندگان این مقالات تجلیل شد.

در این همایش از مقاله«صدرالدین احمد خالدی زنجانی، منابع مربوطه) اثر رامین سلطانی، مقاله «مقایسه حیات سیاسی صدرجهان در دو اثر جامع التواریخ و تاریخ قضات» اثر نسترن ریاسوند، مقاله« صدرالدین خالدی زنجانی و نظام پولی چاو» اثر جواد نظری و مقاله«معرفی چند رجال زنجانی هم عصر با صدرالدین زنجانی» اثر هاجر حیدری و اکرم بیات تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز