خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت و تجارت خبرداد:

جریمه ۴۹۴ میلیون ریالی متخلفان استان سمنان در 11 ماهه سال جاری

رئیس مرکز نظارت و بازرسی‌سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌سمنان از انجام ۱۱ هزار و ۹۲۸ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش‌ایلنا به‌‌نقل از روابط‌عمومی سازمان‌صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، مهدی یحیایی اظهار داشت: از این تعداد بازرسی صورت گرفته تعداد 603 فقره پرونده تخلف با عناوین کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل‌شده است.
 
وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ‌بر 494 میلیون ریال عنوان کرد و گفت، این پرونده‌ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی‌شده‌اند.
 
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت: در این بازرسی‌ها که با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در استان توسط 12 بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان انجام می‌گیرد با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌کنند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌کنند به‌شدت برخورد می‌شود.
 
یحیایی خاطرنشان کرد: شهروندان سمنانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

کد خبر : ۴۶۴۰۶۷