خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمان مطرح کرد:

توجه عمیق‌تر دولت یازدهم به معضلات اجتماعی/حضور مردم موجب توسعه و آبادانی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۹۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم به معضلات اجتماعی بهای بیشتری داده شده است، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد که در بطن جامعه حضور دارند و دردها را می‌فهمند، می‌توانند حرکت گسترده‌ای در این زمینه انجام دهند و بدون آنان رفع مشکلات اجتماعی دشوار است.

به گزارش ایلنا، ‬حمید ذکاء‌اسدی معاون استاندار کرمان امروز در کارگاه آموزشی و همایش توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد که با حضور مشاور وزیر کشور برگزار می شد با ابراز امیدواری به اینکه بتوانیم در راه رسیدن به اهدافی که سازمان‌های مردم‌نهاد دنبال می‌کنند، کمک‌های مناسب را انجام دهیم افزود: اکنون هم حضور مردم می‌تواند یاری رسان حکومت و دولت در زمینه پیشرفت، توسعه و آبادانی باشد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و حضور مردم در صحنه اتفاق افتاد، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز گروهک‌های منافق که در فکر تجزیه کشور بودند با ایستادگی مردم روبه‌رو شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم در دوران دفاع مقدس نیز وارد صحنه شدند و با کمک آنها بود که این موفقیت حاصل شد بگونه ای که  در طول چند صد سال اخیر، حتی یک سانتی‌متر از خاک کشور جدا نشد.

ذکاء اسدی با اشاره به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی بودن اقتصاد مقاومتی، گفت: هیچ مشکل امنیتی و سیاسی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را از پای در بیاورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان معضلات اجتماعی را اصلی ترین تهدید دانست و تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد فرماندهانی هستند که علیه مشکلات فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کنند بنابراین برگزاری کارگاه های آموزشی می‌تواند علم این سازمان ها را به روز کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم به معضلات اجتماعی بهای بیشتری داده شده است، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد که در بطن جامعه حضور دارند و دردها را می‌فهمند، می‌توانند حرکت گسترده‌ای در این زمینه انجام دهند و بدون آنان رفع مشکلات اجتماعی دشوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز