خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج:

فروش پردیس دانشگاه آزاد یاسوج به ارتش کذب است/ دانشگاه باشگاه سیاسی نیست/ احتمال تغییر معاونین وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۶۸

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که موضوع فروش پردیس این دانشگاه واقع در روستای سرآبتاوه بویراحمد به ارتش صحت ندارد و کذب است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " آرمین محمودی " در نشست رسانه ای و در پاسخ به این سئوال ایلنا که گفته می‌شود دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم به فروش پردیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج به ارتش گرفته است، آیا این موضوع صحت دارد یاخیر؟ اظهار داشت: بحث فروش پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واقع در روستای سرآبتاوه صحت ندارد و موضوع فروش اصلا مدنظر هیات امناء دانشگاه نبوده و نیست.

وی با تشریح ویژگی‌های پردیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این پردیس بالای 90 درصد بوده و تاکنون 180 میلیارد تومان هزینه ساخت آن شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، اولویت اول هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی این واحد راجع ره پردیس سرآبتاوه را تکمیل آن عنوان و خاطرنشان کرد: بعد از تکمیل نشستی برای اجرایی کردن فاز دوم تصمیمات هیئت امناء خواهیم گرفت.

 فروش پردیس دانشگاه آزاد یاسوج به ارتش صحت ندارد 

محمودی گفت: از حالا نمی‌توان گفت که در فاز دوم چه اتفاقی می‌افتد اما هرتصمیمی گرفته شود براساس فرایند قانونی انجام می گیرد.

وی با تاکید براینکه موضوع فروش پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج موضوع کنونی هیات امناء این دانشگاه نیست، دلیل احداث پردیس را احتمال افزایش جمعیت دانشجویی برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج افزود: در زمان ساخت پردیس، مسئولان وقت فکر می کردند که جمعیت دانشجویی این دانشگاه افزایش پیدا کرده و نیاز به فضاهای جدید دارد.

آرمین، بحث فروش پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج را ساخته و پرداخته ذهن افرادی خاص دانست و یادآورشد: این افراد در بین از دانشگاه بحث فروش پردیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به ارتش را مطرح می کنند.

وی گفت:‌ سطح هکتاری پردیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج 38 هکتار بوده و درصورت تکمیل، احتمال واگذاری بخشی از آن برای پارک علم و فناوری وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از توافق های صورت گرفته با استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط خبرداد و تصریح کرد: بحث های چون گیاهان دارویی نیز در این پردیس طرح و اجرایی می شود.

دانشگاه را به باشگاه سیاسی تبدیل نمی کنیم

آرمین در پاسخ به سئوال دیگری که واکنش شما نسبت به فعالیت های تشکل ها و جریان های سیاسی در این دانشگاه چیست؟ هم با تاکید براینکه اجازه نمی دهم دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به باشگاه سیاسی تبدیل شود، ادامه داد: تشکل های سیاسی دانشجویی سبب سازندگی و پویایی در دانشگاه آزاد می شود اما اجازه نمی دهم دانشگاه به باشگاه سیاسی تبدیل شود.

وی گفت: تبدیل شدن دانشگاه به باشگاه سیاسی بنفع انقلاب ، نظام و جامعه دانشگاهی نبوده و نخواهد بود و ما نیز چنین اجازه ای را نمی دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: در انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز پایبند قوانین سازمان مرکزی بوده و براساس منشور این سازمان فعالیت خواهیم کرد.

آرمین تاکید کرد که در این انتخابات تابع قوانین، مقررات و منشور سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج خواهد بود.

افزایش آمار دانش آموزی در مقطع متوسطه اول نویدبخش است

وی از افزایش آمار دانش‌آموزی در مقطع متوسطه اول در سالجاری براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش خبرداد و یادآورشد: افزایش این آمار امکان افزایش جمعیت دانشگاهی را در کشور بوجود می‌آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: متاسفانه با کاهش آمار دانشجویی این دانشگاه مانند تمامی دانشگاه‌های کشور مواجه بوده اما امیدواریم در آینده این کاهش ها ادامه پیدا نکند.

 احتمال تغییر معاونین دانشگاه وجود دارد

محمودی در پاسخ به این سوال که آیا دست به تغییرات مدیریتی در دانشگاه خواهید زد یا خیر؟ هم ادامه داد: تغییر مدیریتی یک ضرورت انکارناپذیر بوده و براساس نیازها شکل می گیرد.

وی گفت: درصورت نیازی و درصورتی که احساس کنیم تغییرات مدیریت ها سبب رشد و تعالی اهداف دانشگاه می شود بدون شک تغییرات را انجام می دهیم.

 تشییع شهدای گمنام در دانشگاه آزاد یاسوج 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در بخش های دیگری از سخنان خود از برگزاری آئین تشییع 2 شهید گمنام در این دانشگاه در روز چهارشنبه هفته جاری خبرداد.

محمودی با برشمردن فضائل شهید و شهادت، اظهارداشت: آئین برگزاری تشییع 2 شهید گمنام که در برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج شکل می گیرد روز چهارشنبه جهاری ساعت 9 صبح خواهد بود.

وی گفت:‌ آئین استقبال از این 2 شهید گمنام روز سه‌شنبه در فرودگاه یاسوج خواهد بود که یک روز بعد در دانشگاه آزاد اسلامی آئین تشییع برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز