خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان خبر داد:

کشف و ضبط بیش از 17 هزار قرص غیرمجاز خارجی در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۶۱۲

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان از کشف ۱۷ هزار و ۷۷۴ عدد قرص غیرمجاز خارجی در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ علی یوسفی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان در پی دریافت گزارشی مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز در رشت، با اقدامات پلیسی مرد ۴۷ ساله اهل و ساکن رشت که این داروهای غیرمجاز را توزیع می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان نیز از کشف ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در رشت خبر داد.

وی افزود: در بازرسی از انبار این متهم، ۱۷ هزار و ۷۷۴ عدد داروی غیرمجاز خارجی کشف و ضبط و متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

احدالله احدی بیان داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی کشف یک کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه از ۲ قاچاقچی‌تهیه و توزیع مواد مخدر در بخش سراوان شهرستان رشت، در ادامه موفق به کشف مجدد مواد روانگردان از خودروی توقیفی متهمان شدند.

وی با تاکید براینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، گفت: از این قاچاقچیان در مجموع ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

احدی ادامه داد: ماموران عملیات ویژه پلیس خودروی سواری این قاچاقچیان ۳۰ و ۳۵ ساله را به منظور کشف جاساز احتمالی مورد بررسی دقیق قرار داده که در بازرسی از این خودرو، یک کیلو و ۲۰۰ گرم شیشه کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز