خبرگزاری کار ایران

برترین‌های صنعت تبلیغات ایران معرفی شدند؛

6 شاهین؛ سهم بادکوبه از جشنواره تبلیغات ایران

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۳۲۸

در دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران فعالیت‌های تبلیغاتی کشور در چهار بخش مسابقه، نمایشگاه جنبی، کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های علمی و ویژه‌نامه جشنواره، مورد سنجش قرار گرفت تا برترین‌های تبلیغ ایران معرفی شوند.

به گزارش ایلنا، دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران، با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» در چهار بخش یاد شده در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

این جشنواره که با چشم‌انداز تبدیل شدن به یکی از جشنواره‌های بین‌المللی معتبر و معروف جهان، قدم در راه نوآوری و خلاقیت گذاشته، با داوری فعالیت‌های تبلیغاتی کشور سعی در اعتلای کیفیت این فضا دارد .

بر اساس این گزاش، در دومین سال فعالیت این رویداد،  آژانس تبلیغاتی بادکوبه، 6 جایزه در بخش‌های مختلف را کسب کرد، که 3 شاهین طلایی، یک شاهین نقره‌ای و دو شاهین برنزی حاصل این حضور و رقابت بود.

بر پایه این اطلاع، در بخش مسابقه«آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی»، آگهی تلویزیونی«رخداد» (سفارش کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) و ایده‌پردازی و تولید بادکوبه)، آگهی تلویزیونی «فامیلا» و آگهی رادیویی لنت پارس (به نام «بی‌صدا») برندگان شاهین طلایی شدند.

در بخش تبلیغات محیطی و آگهی مطبوعاتی هم، آگهی بانک‌ملت به شاهین نقره‌ای رسید و دو شاهین برنزی اعطا شده به این آژانس نیز مربوط به آگهی محیطی «بیمه دی» و کمپین دیجیتالی "جادو با سیف" برند سیف، این آژانس بودند.

در این حوزه،بابک بادکوبه، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادها و عیار سنجی فعالیت های حوزه تبلیغات گفت: این آژانس تبلیغاتی به صنعت تبلیغات نگاهی فراتر از حد معمول دارد و معتقدیم کار باید به‌صورت گروهی انجام شود.

او ادامه داد: برای موفقیت نیازمند پشتکار، هوش و خلاقیت همه اعضای گروه است و همه افراد فعال در یک آژانس تبلیغاتی باید نگاهی شفاف، دقیق و روشن به آینده داشته باشند و نگاهی را درک کنند که افق‌های جهانی را ببیند.

وی تاکید کرد: با این دیدگاه، موفقیت‌‌ حاصله این شرکت، متعلق به تمام خانواده بزرگ بادکوبه و برای صنعت تبلیغات در ایران است؛چرا که ما  به دنبال درخشش در بازارهای جهانی و بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز