خبرگزاری کار ایران

با شعار مصرف صحیح آب؛

کمپین خانه‌تکانی در استان زنجان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۲۳۶

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ، گفت: امسال با برگزاری کمپین خانه تکانی با شعار مصرف صحیح آب ، در مصرف این ماده حیاتی صرفه جویی خواهیم کرد .

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، زهرا شکوری مدیر روابط‌عمومی و آموزش‌همگانی‌شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اعلام این مطلب، اظهار داشت: همه ساله در این ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب به لحاظ نظافت و خانه تکانی منازل هستیم که در نتیجه آن با افت فشارشبکه آب در برخی از نقاط شهر روبرو می‌شویم به همین دلیل دفتر روابط‌عمومی شرکت با همکاری و مشارکت سازمان‌مردم نهاد( NGO) همراهان سبز اقدام به برگزاری کمپین خانه تکانی با شعار مصرف صحیح آب کرده است .

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا افزود : با توجه به اینکه منابع آب در کشور ما محدود بوده ضروری است از این نعمت الهی به درستی استفاده کنیم از این رو آموزش و ترویج فرهنگ صحیح آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی ادامه داد : شرکت آب و فاضلاب استان نیز با این حرکت و با هدف جلب توجه جامعه ، سعی دارد تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف کند.

کمپین خانه‌تکانی در استان زنجان تشکیل شد

خانم شکوری افزود : در این راستا دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت اقدام به راه اندازی و ایجاد کمپین خانه تکانی امسال با شعار مصرف صحیح آب با مشارکت و استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های سازمان مردم نهاد همراهان سبز کرده است .

مدیر روابط عمومی ادامه داد : با توجه به نقش و جایگاه ویژه ای که سازمان‌های مردم نهاد در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب دارند از این رو در این کمپین با حضور اعضای فعال سازمان مردم نهاد محیط زیست و همراهان سبز در مناسبت ها و جشن های مختلف با استقرار مستمر در ایستگاه‌های برنامه‌ریزی شده جهت آموزش و ارتباط مستقیم ، نسبت به ارائه آموزش های لازم و توزیع بسته های فرهنگی و آموزش چهره به چهره به شهروندان اقدام خواهند کرد .

وی در پایان افزود : خوشبختانه سازمان‌های مردم نهاد روز به روز گسترش یافته و تاثیرگذاری آن در جامعه بیشتر می شود و تلاش می‌کنیم با کمک و همکاری این سازمان‌ها بخصوص سازمان مردم نهاد همراهان سبز به مدیریت خانم مهندس امینی که در این مورد فعالیت چشمگیری داشته بتوانیم فرهنگ درست مصرف کردن را به قشرهای مختلف جامعه آموزش داده و نهادینه کنیم .

لازم به ذکر است این کمپین تا پایان سال جاری فعال خواهد بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز