خبرگزاری کار ایران

رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان زنجان:

۵۸۳ اثر در دومین جشنواره جایزه عکس کوشا داوری می شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۰۰۵

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: ۵۸۳ اثر برای داوری در دومین جشنواره جایزه عکس کوشا انتخاب شدند که از این تعداد ۲۰ اثر برگزیده می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرانه حیدری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 861 اثر به دبیرخانه جایزه عکس کوشا ارسال شده است که به جهت رعایت قوانین جشنواره براساس شورای انتخاب اولیه، 583 اثر برای داوری انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه 20 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب می شود، ادامه داد: داوری این جشنواره را یحیی رحمتی، رضا نجفلو و جمشید فرج مند برعهده دارند.

این مقام مسئول از برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در (14 اسفند) امسال خبر داد و گفت: در مراسم اختتامیه فیلم«جامانده» و «آجی» اکران می شود.

به گفته حیدری این جشنواره با هدف بسترسازی مناسب جهت بازنمایی این امر در عرصه فرهنگ و هنر؛ در نظر دارد دومین جایزه عکس کوشار را با رویکرد ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی اجرا کند.

دومین جایزه عکس کوشا با هدف ایجاد بستر مناسب جهت آفرینش آثار هنری با موضوع اقتصاد مقاومتی، بسط و گسترش گفتمان اقتصاد مقاومتی بین اقشار مختلف مردم، الگوسازی و نگاه هنری به مقوله اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه فرهنگی عمومی برگزار می شود.

موضوعات دومین جایزه عکس کوشا شامل اقتصاد مقاومتی، کار، تلاش و معیشت و هر آن چیزی که به مقوله تولیدات داخلی می پردازد؛ اعلام شده است.

همچنین نقش و جایگاه بانوان شهری و روستایی و عشایری در چرخه اقتصاد ملی، سبک زندگی ایرانی، اسلامی، خانواده و کارآفرینی، ترویج مصرف کالاهای ایرانی ، تولید و توسعه علم و تلاش های گروهی دانش بنیان از دیگر موضوعات این جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز