خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش به ایلنا خبرداد:

تجهیز مدارس کشور به سیستم گرمایشی استاندارد تا 2 سال آینده/ ساخت بیش از 34 هزار کلاس درس در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۹۷

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تجهیز تمام مدارس کشور تا 2 سال آینده به سیستم گرمایشی استاندارد خبرداد.

"محمدتقی نظرپور" در بازدید از برخی پروژه ها و مدارس شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ایلنا گفت: ۲۱۱ هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که از این تعداد ۱۵۷ هزار و ۶۳۷ کلاس درس از سال ۹۰ تاکنون به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

وی تاکید کرد که تا ۲ سال آینده تمام مدارس کشور به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، تعداد مدارس کپری در استان های آذربایجان غربی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، گیلان، لرستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد را 114 مدرسه عنوان کرد.

ساخت بیش از 34 هزار و 657 کلاس درس در دولت تدبیر و امید
نظرپور  از اجرایی شدن شش هزار و ۲۴۱ طرح در قالب بیش از ۳۴ هزار و ۶۵۷ کلاس درس در دولت تدبیر و امید در کشور هم خبرداد.

وی گفت: این تعداد طرح در مساحتی بیش از پنج میلیون متر مربع ساخته شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از در دست اجرا بودن ۹۹۰ طرح در زمینه تخریب و بازسازی مدارس در مناطق مختلف کشور هم خبرداد و خاطرنشان کرد: این تعداد طرح در قالب هفت هزار و ۷۰۰ کلاس درس و در یک میلیون و ۱۰۰ متر مربع زمین در حال ساخت است.

نظرپور تاکید کرد که تکمیل و بهره برداری ازطرح‌های نیمه تمام، اولویت نخست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است.

وی گفت: پنج هزار و ۳۸۸ طرح در قالب ۲۵ هزار و ۴۸۰ کلاس درس و در چهار میلیون و ۸۵۱ هزار و ۵۶۰ متر مربع زمین در کشور در حال ساخت است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افزود: از این تعداد طرح‌های در دست اجرا، چهار هزار و ۲۳۰ مورد در قالب ۱۷ هزارو ۱۴۳ کلاس درس با زیر بنای سه میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع در بخش دولتی، مردمی و مشارکتی و ۱۸۳ طرح در قالب یک هزار و ۲۶۷ کلاس درس در زمینه مقاوم سازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز