خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس :

تخریب 700 بافت فرسوده در گچساران/ نوسازی 3 هزار و 700 بافت فرسوده در سه سال آینده

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۹۴

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، تعداد بافت های فرسوده در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را سه هزار و 700 بافت فرسوده عنوان و از تخریب و نوسازی 700 بافت آن با مشارکت ساکنین و دستگاه های مرتبط خبرداد.

به گزارش ایلنا از گچساران، "غلام رضا تاج گردون" در آئین افتتاح ساختمان نظام مهندسی گچساران با تشریح تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته برای تخریب و نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان، اظهار داشت: برای هر یک از این واحدهای مسکونی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۶۰ میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت شده است.

وی مهمترین محله های بافت فرسوده دوگنبدان مرکز گچساران را محله‌های کیامرثی، پربالی، سادات، رادک ، لبنان و هسته مرکزی شهر عنوان کرد.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی گفت: تمامی بافت های فرسوده در این محله ها تا سه سال آینده با اعتباری بالغ بر هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار نوسازی می‌شود.

تاج گردون افزود: طراحی رایگان، تخریب، خدمات ایجاد فضای سبز ، ایجاد طرح‌های فرهنگی و رفاهی از دیگر حمایت‌های پیش‌بینی شده نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان است.

به گزارش ایلنا از گچساران، ساختمان نظام مهندسی گچساران در زمینی به مساحت ۱۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال از محل درآمد های سازمان در یک طبقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

۷۰۰ نفر عضو نظام مهندسی شهرستان گچساران است که از این تعداد ۱۷۰ نفر پروانه اشتغال در رشته‌های شش‌گانه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز