خبرگزاری کار ایران

نماینده گچساران و باشت در مجلس به ایلنا خبرداد:

کلنگ زنی بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور در باشت/ اشتغال 4 هزار نفر در کارخانه لاستیک سبز باشت

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۴۷۲

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور در حوزه انتخابیه خود خبرداد.

"غلامرضا تاج گردون" به ایلنا از یاسوج گفت: کلنگ زنی بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور در شهرک صنعتی خان احمد باشت ساعت 14 روز جمعه ششم اسفند صورت می گیرد.

وی اعتبار پیش بینی شده برای راه اندازی این کارخانه را افزون بر 750 میلیارد تومان عنوان و اظهار داشت: کارخانه سبز لاستیک جنوب در زمینی به مساحت پنج هکتار کلنگ زنی می شود.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح در زمان افتتاح برای بیش از یک هزار نفر اشتغالزایی مستقیم در پی خواهد داشت و حدود چهار هزار شغل غیر مستقیم ایجاد می کند.

کلنگ زنی پروژه آبرسانی به دشت خان احمد باشت
تاج گردون در ادامه به کلنگ پروژه زنی آب رسانی به دشت خان احمد خبرداد و یادآورشد: با کلنگ زنی این طرح بیش از سه هزار و 100 هکتار از زمین های  کشاورزی خان احمد تحت پوشش قرار خواهد گرفت و اشتغالزایی پایدار در منطقه حاصل خواهد شد.

وی گفت: این طرح با اعتبار اولیه 45 میلیارد تومان جهت آبرسانی تحت فشار به خان احمد روز جمعه همزمان با کارخانه لاستیک سازی کلنگ زنی می شود.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح شامل احداث مخازن آب وخط انتقال خواهد بود تا از مشکلات کشاورزی در این بخش کاسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز