خبرگزاری کار ایران

محمود وفایی خبر داد:‬

برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران در کرمان

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۸۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان از برپایی دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران در کرمان از تاریخ ٧ الی ١٣ اسفندماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق خبر داد.

به گزارش ایلنا، ‬محمود وفایی با اشاره به برپایی دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران در کرمان، افزود: این نمایشگاه با ١٦٠ غرفه صنایع دستی و سوغات برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ٣١ استان و ٢٠ شهرستان کشور در کرمان برگزار می شود، ادامه داد: راه اندازی غرفه های ویژه برای ورک شاپ از هنرهای سنتی کرمان و سه سیاه چادر عشایری نیز در حاشیه نمایشگاه مذکور پیش بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید بر اهتمام این اداره کل بر ایجاد بازارچه صنایع دستی دائمی در کرمان تصریح کرد: خوشبختانه برپایی بازارچه و نمایشگاه‌های صنایع دستی در سال‌های اخیر تاثیر زیادی بر فرهنگ استفاده از صنایع دستی و وارد شدن ان در سبد خانوار داشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی موجب معرفی هنرهای سنتی به مردم و علاقه‌مند ساختن آنها به فعالیت در این حوزه می‌شود، گفت: با برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها شاهد حضور حداکثری مردم و مسافران در کرمان هستیم که این مسئله می‌تواند در پیوند دادن دو حوزه گردشگری و صنایع دستی نیز مفید واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز