خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

افتتاح 64 پروژه برق‌رسانی با اعتباری بیش از 66 میلیارد ریال در گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۲۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 64 پروژه برق‌رسانی در روز جمعه ششم اسفندماه جاری در شهرستان گچساران این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" داود راهزادی " در حاشیه بازدید از خط 2 مداره امامزاده جعفر(ع) گچساران گفت: روز جمعه ششم اسفندماه جاری 64 پروژه برقرسانی با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد و 71 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی تعداد پروژه های افتتاحی در شهرستان گچساران از مجموعه 64 پروژه را 62 پروژه و 2 پروژه را نیز از پروژه های کلنگ زنی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه اصلاح و بهینه‌سازی توسعه شهری و روستایی نقاط مختلف ، روشنایی معابر روستای مظفرآباد ، توسعه شبکه برق روستای اسلام آباد - باغ انار در بافت جدید، پروژه تامین برق مسکن مهر ، احداث روشنایی معابر بلوارهای دوگنبدان و کلنگ زنی اصلاح شبکه برق محله رادک باهدف کاهش تلفات انرژی جهت تامین برق پایدار از مهمترین پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی در روز جمعه جاری در گچساران است.

راهزادی گفت: خط 2 مداره امامزاده جعفر(ع) گچساران بطول هفت کیلومتر باهدف تامین برق بخش کشاورزی آن منطقه از مهمترین پروژه هایی است که افتتاح می شود.

وی افزود: افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها با حضور مسئولان ارشد استانی انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز