خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد کردستان خبرداد:

مشارکت 116 میلیون تومانی دانش‌آموزان کردستانی در طرح احسان دانش آموزی

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۹۴

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد کردستان گفت: 116 میلیون تومان از طریق احسان دانش آموزی در سال جاری جمع آوری شده است که شاهد رشد 64 درصدی کمک‌های جمع آوری شده در این زمینه بوده ایم.

به گزارش ایلنا، هیوا رحیمی با بیان این مطلب افزود: یکی از برنامه های این نهاد که با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و در جهت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری اجرا می شود، طرح احسان دانش‌آموزی است .

وی افزود: در جهت اجرای این طرح، سال گذشته 60 هزار قلک و سال جاری نیز 125 هزار قلک بین دانش‌آموزان مدارس استان توزیع شد.

رحیمی با اشاره به جمع آوری 72 میلیون تومان کمک از طریق این طرح در سال گذشته افزود:  116 میلیون تومان نیز از طریق احسان دانش آموزی در سال جاری جمع آوری شده است که شاهد رشد 64 درصدی کمک های جمع آوری شده در این زمینه بوده ایم.

وی با بیان اینکه هم اکنون هشت هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، افزود: این طرح با همکاری سازمان آموزش و پرورش انجام می شود و کمک های جمع آوری شده در همان مدرسه و یا سایر مدارس دارای دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کردستان، افزود: یکی از اهداف این نهاد فراهم کردن زمینه مشارکت خیران و جذب و هدایت کمک های افراد خیرخواه در جهت کمک به رفع مشکلات مختلف نیازمندان است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری هم زمان جشن نیکوکاری در سراسر کشور افزود: این جشن نیز سال جاری در تاریخ های 19،18 و 20 اسفند ماه در سطح مدارس، پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی و میعاد گاه های نماز جمعه در سراسر استان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز