خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان در دیدار با اعضای شورای‌شهر کرمان:‬

علاقه‌مند نیستیم چیزی را به کسی تحمیل کنیم/ شورای‌شهر چهارم فرصت پروژه مترو را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۶۰۰

استاندار کرمان گفت: مدیریت استان علاقه‌مند نیست چیزی را به کسی تحمیل کند و باید جایگاه خود را شناخته و به قانون احترام بگذاریم.

به گزارش ‬ایلنا، علیرضا رزم حسینی شامگاه امروز در نشست با اعضای شورای شهر کرمان با بیان اینکه وظیفه خودمان می‌دانیم برای آبادانی استان توجه خوبی به شهر کرمان به عنوان مرکز استان داشته باشیم، افزود: شاید آن‌طور که باید مردم طاقت روند اجرای پروژه‌ها را نداشته باشند اما اگر برای یک بار و یک دوره ٦ ساله تحمل کنند، یک مقدار کرمان چهره بهتری نسبت به دیگر شهرها پیدا می‌کند.

وی با عنوان اینکه کرمان از یک عقب‌افتادگی کاری برخوردار است، ادامه داد: این در حالی است که به هیچ عنوان منکر اقدامات مسئولان قبلی نیستیم اما سطح اختلاف در چهره شهر فاحش است.

استاندار کرمان بیان کرد: پروژه‌های جدید شهر کرمان مورد اقبال همه و اعضای شورای‌شهر است و باید مزیت کارهایی که صورت می‌گیرد برای مردم بیان شود. می‌توانستیم پروژه‌های بیشتری در کرمان اجرا کنیم و اگر جای اعضای شورای‌شهر بودم، اجازه می‌دادم این کارها به نام اعضای این دوره تمام شود.

مقام عالی اجرایی استان کرمان با اظهار به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء یک نهاد انقلابی مورد تایید نظام است که بخش عمده عمران کشور توسط این نهاد انجام می‌شود، تصریح کرد: امروز با حضور فرمانده سپاه ٦٠٠ هکتار زمین کشاورزی که با روش‌های نوین دنیا کار خواهد کرد، افتتاح شد.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه باید چهره کرمان متفاوت شده و این قابلیت در شهر و استان کرمان وجود دارد که از دیگر استان‌های دیگر مهاجر بپذیریم، عنوان کرد: رمز موفقیت هر ملت وحدت و همدلی است که خوشبختانه در کرمان وحدت کم‌نظیری وجود دارد و ما از مسائل و حاشیه‌های سیاسی پرهیز می‌کنیم اما از حق مردم کوتاه نمی‌آییم.

وی با اذعان به اینکه ما دنبال اداره سبک جدیدی در کشور در استان کرمان هستیم، ادامه داد: معتقدیم نهادهای اقتصاد مقاومتی می‌توانند کشور را نجات دهند و اگر آن‌طور که کار پیش می‌رود و حمایت‌هایی را نهادینه کنیم، الگویی برای دیگر استان‌ها خواهیم بود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دنبال سبکی متفاوت از گذشته هستیم، توضیح داد: سبک جدید یعنی همین کارهایی که در استان برای توسعه متوازن با حضور موسسات غیردولتی دنبال می‌شود.

رزم حسینی با بیان اینکه مدیریت استان علاقه‌مند نیست چیزی را به کسی تحمیل کند و گفته‌ایم دولت در خدمت توسعه و پشتیبان است و این تفکر را تا امروز دنبال کرده‌ایم، گفت: باید جایگاه خود را شناخته و به قانون احترام بگذاریم. جنجال راه انداختن در فضای مجازی و  غیره به ضرر مردم است.

وی با اشاره به پروژه متروی‌شهر کرمان بیان کرد: پروژه مترو یک فرصت برای کرمان و شورای‌شهر چهارم بود که از دست رفت و انجام نشد در حالیکه قرار نبود شورا اعتبار این پروژه را تامین کند.

استاندار کرمان همچنین درباره اختلاف‌نظر اعضای شورای‌شهر کرمان در زمینه پروژه تجاری میدان شهدا تصریح کرد: سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی اعلام کرده پروژه تجاری فرهنگی در میدان شهدا احداث و بورس نقره کشور را در کرمان ایجاد می‌کند و سئوال این است که چه منافاتی با چهره شهر و منافع مردم دارد؟

رزم حسینی در پایان با بیان اینکه نباید مردم را معطل نظارت‌های شخصی‌مان بگذاریم، خاطرنشان کرد: ما مسئول کل استان هستیم و همه مردم را به یک چشم می‌بینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز