خبرگزاری کار ایران

سیف الهی خبر داد:

بارش ١١ میلیارد متر مکعب نزولات در یک هفته اخیر در کرمان

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۴۹

جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان اعلام کرد: حدود ١١ میلیارد متر مکعب بارش در سطح استان در چند روز اخیر داشته‌ایم.

به گزارش ‬ایلنا، ابوالقاسم سیف‌ الهی ‬ امروز در جلسه ستاد بحران استان کرمان با بیان اینکه از هفته گذشته آمادگی لازم را برای مقابله با بارش‌ها و سیل احتمالی داشته، ضمن آن‌که هشدارهای لازم نیز به مردم داده شده، افزود: در این ٥ روز اخیر به میزان ٧٠ درصد یک سال زراعی بارندگی داشته‌ایم.

معاون عمرانی استاندار با اعلام اینکه حدود ١١ میلیارد متر مکعب بارش در سطح استان در چند روز اخیر داشته‌ایم، ادامه داد: به دلیل آن‌که بارش‌ها در مدت زمان کوتاهی رخ داده، بنابراین میزان تبخیر و نفوذ کم بوده و این بارش‌ها بیشتر به روان‌آب تبدیل شده‌اند.

جانشین ستاد بحران استان کرمان ضمن قدردانی از همکاری همه ادارات و دستگاه‌های استان کرمان، بیان کرد: ظرف ١٢ ساعت مشکل دو دهنه پل در شهرستان بم رفع شد که این در نوعِ خود امر نادری است .

سیف الهی با اشاره به اینکه ورودی آب سد جیرفت یکهزار متر مکعب در ثانیه بوده، خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس در این مدت بسیار خوب عمل کردند طوری‌که دغدغه اصلی آنها در این چند روز این موضوع بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز