خبرگزاری کار ایران

با انعقاد تفاهم نامه ای صورت گرفت؛

فوتبالیست‌های نوجوان ماهشهری زیر ذره‌بین رئال مادرید

با پیگیری یک خانواده ماهشهری مقیم اسپانیا، باشگاه رئال مادرید در این شهرستان به فوتبالیست های نوجوان، آموزش فوتبال می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان ماهشهر، مسئول روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی، هنری نیرو نشاط ماهشهر، گفت: درتابستان سال جاری نماینده باشگاه رئال مادرید با پیگیری و دلسوزی خانواده ماهشهری «پارسا» که مقیم اسپانیا هستند و به کوشش حسن دوستان مدیر باشگاه فرهنگی، ورزشی نیرو نشاط، وارد این شهرستان شد.

احمد پورنصاری افزود: «اینیگو»، نماینده حقوقی باشگاه رئال مادرید پس از دیدار با مسولین این باشگاه و مقامات شهری و پس از ارزیابی‌شرایط موجود، نوید محقق‌شدن رویایی نوجوان فوتبالیست ماهشهری را طی مراسمی در شهرستان بندر ماهشهر به خانواده های آنها اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از گذشت چند ماه،  باشگاه رئال مادرید از  حسن دوستان فوتبالیست پیشکسوت ماهشهری، بعنوان مدیر باشگاه نیرو نشاط دعوت نمود که به اسپانیا سفر نماید. در دیداری که در باشگاه رئال مادرید صورت گرفت، چند تن از مسئولان باشگاه و پیشکسوتان فوتبال رئال مادرید با حسن دوستان به مذاکره نشستند که در این نشست، نماینده سفارت ایران در آن کشور نیز حضور داشت.

پورنصادی گفت: نتیجه به دست آمده این شد که در اردیبهشت ماه سال آینده، دوتن از مربیان برجسته رئال مادرید اسپانیا به بندر ماهشهر سفر کرده و به آموزش ده نفر از مربیان منطقه بپردازند و هر سه ماه، گزارش عملکرد به باشگاه رئال ارسال گردد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، مقرر گردید که سالانه به حدود پانصد نوجوان، آموزش فوتبال داده شود و هر شش ماه یک بار، تقریبا بیست نفر از بازیکنان به دعوت باشگاه رئال مادرید، جهت بازدید و شرکت در کلاس های آموزش فوتبال، به اسپانیا سفر کنند.

پورنصادری در پایان گفت: جا دارد یک بار دیگر از خانواده محترم پارسا و به خصوص فرزند این خانواده «آرمین پارسا» که این شرایط را برای همشهریانش فراهم نمودند، تشکر ویژه کنیم.

مدرسه فوتبال رئال مادرید در ماهشهر

مدرسه فوتبال رئال مادرید در ماهشهر

کد خبر : ۴۶۱۲۹۷