خبرگزاری کار ایران

شیرخانلو:

باید برنامه ریزی مناسبی برای کنترل ترافیک در ایام نوروز صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۲۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به درپیش بودن تعطیلات نوروز و لزوم کنترل ترافیک در این ایام، گفت: در راستای خدمات رسانی مناسب و افزایش کیفیت خدمات برای تعطیلات نوروز در هرمزگان باید برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، عباس شیرخانلو در ششمین جلسه شورای ترافیک استان هرمزگان با اشاره به درپیش بودن تعطیلات نوروز و لزوم کنترل ترافیک در این ایام، عنوان کرد: در راستای خدمات رسانی مناسب و افزایش کیفیت خدمات برای تعطیلات نوروز در هرمزگان باید برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

وی ادامه داد: هرمزگان مقصد گردشگری است و حجم بار ترافیکی در جاده های استان در تعطیلات نوروز افزایش چشمگیری پیدا می کند که نیاز است از هم اکنون برای کنترل ترافیک در این ایام اقدامات لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: دستگاه هایی از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی ، پلیس راهور، شهرداری بندرعباس، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل راه و شهرسازی در این خصوص وظایف مهمی دارند که باید آن را ایفا کنند.

شیرخانلو خواستار حضور فعال و مستمر تمامی دستگاه های عضو شورای ترافیک استان جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به هموطنان در ایام نوروز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز