خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان‬ تصریح کرد:

سازمان‌های مردم نهاد و خیران، متولی اصلی اجرای طرح نجات

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۰۳۰

استاندار کرمان گفت: پایه اصلی اجرای کار، سازمان‌های مردم نهاد هستند و باید دستگاه‌های دولتی نیز در این زمینه همکاری کنند.

‫به گزارش ‬ایلنا، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان امروز در نشست بررسی اجرای طرح نجات با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه طرح نجات به منظور همگرایی و تمرکز بر رفع آسیب‌های اجتماعی در محله های پر آسیب، اجرا می‌شود، افزود: مقرر شد مرکز فرماندهی آسیب‌های اجتماعی را به مراکز غیردولتی واگذار کنیم که هم اکنون موسسه خیریه کوثر مشیز این کار را بر عهده گرفته و ما نیز بحث واگذاری را دنبال می کنیم و دولت نیز کمک خواهد کرد.

وی با تصریح به اینکه پایه اصلی اجرای کار، سازمان های مردم نهاد هستند و باید دستگاه های دولتی همکاری کنند که براساس گزارش ها، تاکنون اقدامات مثبتی صورت گرفته است، ادامه داد: طبیعی است آسیبی که طی چند سال پدید آمده، نباید انتظار داشت طی ٥ یا ٦ ماه مرتفع شود اما اصل طرح، خوب است و اقدامات خوبی در حوزه های مختلف انجام شده است.

استاندار کرمان بیان کرد: این طرح نشان می دهد با همکاری، می توانیم اقداماتی انجام دهیم و کارهای اجرایی در طرح نجات آغاز شده و باید موانع موجود برداشته شود، پذیرفته نیست بخواهیم سازمان های مردم نهاد و خیّران را که داوطلبانه کار می کنند، معطل کنیم و باید سازمان های دولتی کار این محلات را در اولویت گذاشته و مشکلات را حل کنند و بتوانیم کارنامه واقعی از اقدامات انجام شده تا پایان سال داشته باشیم.

مقام عالی اجرایی استان کرمان خاطرنشان کرد: در این صورت همه می دانند متولی کار کیست و کمک های لازم را انجام بدهند و اگر متمرکز شویم، می توانیم بدانیم نقاط ضعف و قوت کجا است و یک طرح پایدار برای کاهش آسیب های اجتماعی مورد تاکید رهبری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز