خبرگزاری کار ایران

بر اثر برف و کولاک شدید؛

آزاد راه تبریز _ زنجان مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۶۳۶

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از مسدود شدن برخی محورهای اصلی از جمله آزاد راه تبریز _ زنجان به علت کولاک شدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جواد ناموران گفت: با توجه به بارش شدید برف و کولاک شدید و اعلام وضعیت بحرانی، جاده تبریز _ زنجان و بالعکس، محور سرچم _ اردبیل و گردنه صائین مسدود شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در تمامی جاده های استان شاهد بارش برف و کولاک هستیم از رانندگان خواست از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.

ناموران با اشاره به کاهش دید افقی و لغزنده بودن جاده ها از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن جادها حتما فاصله طولی با خودروی مقابل را رعایت کنند.

وی گفت: در صورت قصد سفر حتما از پر بودن باک بنزین خودرو، وضعیت عاج لاستیک خود اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین با اشاره به برخورد 4 دستگاه خودروی سنگین و سه دستگاه خودروی سبک در حوالی جاده میانه- هشترود گفت: این حادثه ساعتی قبل به علت تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اتفاق افتاده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی نیز گفت: این حادثه سه مصدوم داشت که وضعیت عمومی هر سه آنها مساعد است.

روزبه رجائی غفوری گفت: تکنسین های اورژانس زن 53 ساله و مرد 23 ساله را به بیمارستان هشترود و مرد 50 ساله را به بیمارستان میانه منتقل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز