خبرگزاری کار ایران

جولایی:

کاراته استان کردستان از قطب‌های اصلی کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۴۵۲

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در دیدار با رئیس فدراسیون کاراته کشور گفت: کاراته استان در سال‌های نه چندان دور از قطب‌های اصلی و صاحب نام در سطح کشور بوده است.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی از وجود هفت هزار کاراته کار سازمان یافته در استان کردستان خبر داد و افزود: استان کردستان در این رشته توانست بیشترین ورزشکاران را تحت پوشش قرار دهد که می توان برای ارتقای آن در آینده امیدوار بود.

وی در خصوص وضعیت فعلی کاراته استان گفت: کاراته کردستان با این جمعیت بعد از دوران طلایی سال های گذشته در حال حاضر بیشتر در بخش همگانی آن فعالیت دارد و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: با رایرنی های صورت گرفته با فدراسیون میزبانی رقابت های کاراته امید کشور با همکاری متقابل در اوایل سال آینده به استان کردستان داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در دیدار با رئیس فدراسیون کاراته کشور گفت: کاراته استان در سالهای نه چندان دور از قطب‌های اصلی و صاحب نام در سطح کشور بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای همکاری های دو طرفه نیز مجوز حضور تیم منتخب کاراته استان کردستان در یکی از رقابت های بین المللی برون مرزی از سوی رئیس فدراسیون صادر شد.

حامد جولائی در پایان گفت: استان کردستان در سال های اخیر توانسته در بخش دانش مربی حرفی برای گفتن در تیم ملی داشته باشد که با برگزاری این نشست و قول مساعد رئیس فدراسیون، حضور مربیان کاراته بخش مردان و زنان در بدنه فدراسیون قطعی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز