خبرگزاری کار ایران

حمید عباسی خبر داد:

باشگاه پیام میزبان مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی جهان

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۲۹۵

مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی جهان اسفندماه سال جاری در باشگاه پیام تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی پیام با بیان این مطلب افزود: این مسابقات اسفندماه سال‌جاری با شرکت 150 ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این مسابقات به بهترین شکل و در سطح مطلوبی برگزار شود، اظهار داشت: باشگاه پیام آماده همکاری با فدراسیون‌های ورزشی و بخش‌های مختلف کشور  برای رشد و توسعه ورزش است.

عباسی در ادامه به برگزاری رقابت‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در باشگاه پیام اشاره کرد و گفت: این باشگاه در سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب میزبان بیش از 1100 ورزشکار مرد و زن از کارکنان و فرزندان آنان در 21 رشته بود که درنوع خود کم‌نظیر بود.

وی به قدمت باشگاه پیام اشاره کرد و گفت: در این مدت بخشی از امکانات و زیر ساخت‌های این باشگاه دچار فرسایش و تخریب شده بود که این مشکلات بازسازی و امکانات باشگاه نوسازی و توسعه یافته است.

به گفته وی هم‌اکنون حدود 140 هزار نفر عضو باشگاه پیام تهران هستند که شامل کارکنان و خانواده‌های وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه وافراد آزاد هستند. همچنین حدود 40 هزار نفر از این اعضا را افراد آزاد و خارج از مجموعه وزارتخانه و شرکت‌های تابعه تشکیل می‌دهند. عضویت در مجموعه و استفاده از آن نیز برای عموم آزاد است.

عباسی افزود: این مجموعه با 138 مجموعه ورزشی فرهنگی در سراسر کشور ارتباط داشته و خدمات متقابل به همکاران و کارکنان ارایه می‌دهد.

وی درباره برنامه‌های ورزشی امسال این مجموعه گفت: سال‌جاری باشگاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات در 12 رشته مسابقات مختلفی را برگزار کرد و تابستان نیز میزبان مسابقاتی برای  1700 ورزشکار بود.

به گفته وی امسال المپیاد ورزشی کارکنان وزارت ارتباطات در دو بخش آقایان و خانم‌ها در مشهد برگزار شد و میزبانی مسابقات هفته دفاع مقدس و مسابقات بین‌المللی کاراته و همچنین صخره‌نوری قهرمانی آسیا نیز با شرکت 16 تیم برعهده باشگاه پیام بود.

وی ادامه داد: سه طرح عمرانی عمده در روزهای آینده در باشگاه راه اندازی می‌شود که شامل راه‌اندازی سکوهای تماشاگران زمین فوتبال با بالغ بر 500 صندلی، راه‌اندازی سکوهای تماشاگران تنیس با بالغ بر 240 صندلی، چادرهای زمین تنیس که یکی از بهترین و مجهزترین زمین‌های تنیس تهران خواهد بود همراه با گرمایش و سرمایش اتوماتیک و دیگری نیز راه‌اندازی ساختمان اداری زمین فوتبال چمن مصنوعی همراه با رختکن و سالن آموزش است.

وی در باره برنامه‌های فرهنگی این مجموعه نیز گفت: انجام برنامه‌های فرهنگی از جمله اولویت‌های این مجموعه است و در این راستا برگزاری کلاس‌های مذهبی، آموزشی، قرآن، موسیقی و تورهای سیاحتی همچنان در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز