خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان:

دستگیری 55 باند اصلی موادمخدر در گیلان/ وقوع پنجاه درصد سرقت‌های خرد توسط معتادان

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۳۴

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان با اشاره به معضلات مواد مخدر در جامعه گفت: مواد مخدر یک آسیب بزرگ در جامعه محسوب می‌شود و بستر دیگر آسیب‌ها را برای جامعه فراهم می‌سازد که یکی از آسیب های جدی آن طلاق است.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ احمدی، رئیس پلیس موادمخدر استان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر همه ساله موجب قربانی‌شدن ده‌ها هزار نفر در سراسر جهان شده و صدها میلیارد برای آنان هزینه می شود که خسارت عظیم و جبران ناپذیری به جامعه و افراد خانواده ها وارد می‌کند.

رئیس پلیس مواد مخدر استان گیلان بیان داشت: یکی از مسائل  و مشکلاتی که کلانشهرها را تهدید می‌کند شیوع و مصرف مواد مخدر در افراد جامعه است.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه مصرف موادمخدر در جوانان باعث نگرانی والدین و افراد مسئول در جامعه می‌شود، گفت: مسئله مواد مخدر پدیده ای است که همه به آسیب های آن آشنایی دارند.

وی افزود: مواد مخدر یک آسیب بزرگ در جامعه محسوب می‌شود و بستر آسیب را برای جامعه فراهم می‌سازد که یکی از آسیب های جدی آن طلاق است.

رئیس پلیس مواد مخدر استان گیلان اظهار داشت: حاشیه‌نشینی یکی از راه‌های استفاده مواد مخدر است که فرد از خانواده رانده شده و سعی می‌کند مکان های خلوتی را برای خود انتخاب کنند.

وی افزود: مسئله بعدی آسیب‌های اعتیاد سرقت است که حدود پنجاه درصد سرقت‌های خرد توسط معتادان انجام می گیرد.

احمدی اضافه کرد: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس مواد مخدر است که تمرکز در مرزهای ورودی بویژه جنوب استان وشهرستان رودبار از اولویت های پلیس است.

وی بیان داشت: در اختیار قرار دادن امکانات وتجهیزات به پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر توسط مسئولان یک امری ضروری است.

این مسئول بیان داشت: اهمیت مبارزه با مواد مخدر برای کسی پوشیده نیست و پلیس مواد مخدر استان با برنامه ریزی بر روی باندها و شبکه های قاچاق مواد مخدر اقدامات مطلوبی داشته است.

سرهنگ احمدی از دستگیری 55 باند عناصر اصلی مواد مخدر خبر داد و اضافه کرد: این باندها از عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان بودند که با پیگیری های شبانه روزی پلیس متلاشی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز