خبرگزاری کار ایران

خروش پرشور مردم فشافویه در 22 بهمن 95

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۱۳۴

مردم بخش فشافویه شهرستان ری بار دیگر حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال شهر حسن آباد با خروش گسترده اهالی این شهر و روستاهای تابعه بخش فشافویه برگزار شد.

در این مراسم که علاوه بر امام جمعه، بخشدار، شهردار، دهیاران و روسای ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی بخش فشافویه، حجت‌الاسلام و المسلمین نظری، نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و سرهنگ آرزومندی، فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) نیز حضور داشتند، راهپیمایان خیابان‌های شهر حسن‌آباد را با تکبیرهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، در نوردیده و خشم و انزجار خود را از اظهارات اخیر رییس جمهور جدید آمریکا ابراز داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان‌تهران  در این مراسم به مقایسه اوضاع کشور در قبل و پس از پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی پایان حکومت استبدادی 2500 ساله ستمشاهی و قطع دست  جنایتکاران بزرگ دنیا را بدنبال داشت.

حجت الاسلام نظری با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از حضور حماسی مردم میهن اسلامی‌مان در راهپیمایی امروز قدردانی کرد.

قرایت قطعنامه 11 بندی و اجرای سرودهای ملی توسط دانش آموزان شهر حسن‌آباد از دیگر برنامه‌های مراسم امروز بود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز