خبرگزاری کار ایران

برای دعوت از عموم مردم صورت گرفت؛

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت ٢٢ بهمن

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۳۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان طی پیامی ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از همگان برای خلق حماسه ماندگار دیگری در یوم الله ٢٢ بهمن دعوت کردند.

به گزارش ایلنا، ‬آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی طی پیامی ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از همگان برای خلق حماسه ماندگار دیگری در یوم الله ٢٢ بهمن دعوت بعمل آوردند.

متن پیام مشترک به شرح ذیل است:

اطلس تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از لحظه های بی نظیری است که تا همیشه در ذهن زمان و مردمان آزادی خواه و آزاد اندیش دنیا باقی می ماند.

تک تک لحظه های بهمن ٥٧ پر از خاطرات انقلابی است که در خون و ذهن این ملت هر  روز پرشورتر از دیروز می جوشد و می خروشد تا نشان دهد ملتی که انقلاب کرده، مقاوم و استکبار ستیز بر سر آرمان های انقلاب اسلامی خود ایستاده و این ایستادگی را در صحنه های مختلف به اثبات رسانده است.

ملت حماسه آفرین ایران اسلامی که بهترین صحنه های ولایت مداری و دشمن ستیزی را خلق کرده، امروز سرافرازانه و پیروزمندانه از موفقیت های خود در عرصه های بین المللی سخن می گوید و در معادلات جهانی و منطقه ای نقش مهمی را ایفا می کند.

اکنون نیز دولت تدبیر و امید با نگاه وسیع به آرمان های انقلاب اسلامی، رهبری و شهدا می رود تا افق توسعه کشور روز به روز روشن تر شود.

در این فرصت، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشته و ضمن دعوت همگان برای خلق حماسه ماندگار دیگری در یوم الله ٢٢ بهمن، امیدواریم روز به روز بر توفیقات این نظام اسلامی و همه دولت مردان و خدمت گزاران به این نظام و مردم افزوده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز