خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان:

تامین‌اجتماعی دستاورد انقلاب اسلامی است/ بخش اورژانس بیمارستان امید زنجان کلنگ زنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۷۱

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تشریح برنامه های دهه فجر گفت: حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی از صفر تا صد از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی محمدی،  مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان امروز (19 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان با اشاره به اینکه حوزه درمان از ارکان اصلی درمان انقلاب اسلامی است، گفت:  برنامه های حوزه بیمه و درمان در دهه فجر دیدار با رسانه ها و مطبوعات و اطلاع رسانی در خصوص خدمات این حوزه است.

این مقام مسوول به دیدار با امام جمعه و استاندار در این ایام اشاره کرد و گفت: جلسات هم اندیشی با کارگران بیمه ای، تجلیل از ایثارگران، گلباران مزار شهدا، اکیپ جامعه پزشکی به مناطق محروم، مسابقات فرهنگی، حضور در نماز جمعه، استقرار آمبولانس در مسیر راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های این دهه است.

محمدی در سال 94 بیش از یک صد میلون نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند  و 500 هزار نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند و سال گذشته 820 هزار نفر خدمات سرپایی دریافت کردند.23 هزار نفر در مراکز درمان بستری شدند و 12 هزار نفر تحت عمل قرا گرفتند و 8 هزار و 500 نفر موالید داشتیم.

به گفته وی، یکی از افتخارات استان زنجان کمترین تعداد زایمان سزارین است و بیمارستان امام حسین زنجان به عنوان بیمارستان برتر در ترویج زایمان طبیعی مطرح شده است.

محمدی با یادآوری اینکه در حوزه نیروی انسانی طی نیمه دوم سال گذشته و نیمه اول امسال از پزشکان و پرسنل پشتیبانی 103 نفر جذب نیرو داشتیم که جزو مراکز درمانی با استانداردهای بالا هستیم.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه د رحوزه تجهیزات پزشکی بیش از 3 میلیارد تومان تجهیزات وارد استان زنجان شده است، گفت: در حوزه آی تی سیستم اچ آی اس در مراکمز درمانی درمانی استان مستفقر شده است.

وی به خطوط فیبر نوری برای تمام مرکز درمانی استان ایجاد شد و پهنای باند به 30 مگا بایت ارتقا پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در حوزه درمان در تمام حوزه های درمانی خود بهسازی محوطه و فضای آزمایشگاه و تاسیسات را داشتیم.

به گفته محمدی، در بیمارستان های امام حسین و امید بهسازی های اساسی انجام شده است که هزینه های بالایی هم در  پی داشت که شامل فضای اتاق زایمان، فضای کودکان است.

این مقام مسوول از کلنگ زنی احداث اورژانس جدید در بیمارستان امید ابهر پنج شنبه همین هفته خبر داد و گفت: 7 هزار و 500 متر در فضای این دو بیمارستان در بخش هتلینگ داریم.

وی به طرح نظام ارجاع داخلی بیماران که از سال گذشته در زنجان اجرایی می شود، اشاره کرد و افزود: این طرح برای نخستین بار در زنجان اجرا می شود که با اجرای آن هزینه ها کاهش پپدا می کند و دسترسی بیماران به سطوح درمانی آسان می شود و در مراکز درمانی استان زنجان استقرار پیدا می کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به طرح حذف دفترچه های درمانی در استان اشاره کرد و گفت: این طرح در مراکز درمانی اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز