خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کرد:

ضرورت احداث بیمارستان جامع در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۹۴

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابیان اینکه درحال حاضر 8بیمارستان در رشت در حال فعالیت هستند اظهار کرد: وجود یک بیمارستان بزرگ در رشت که همه بخش هارا در بربگیرد امر ضروری است.

به گزارش ایلنا از رشت، چهار پروژه با حضور شاهرخ یوسف‌زاده چابک و نمایندگان مردم رودبار و آستانه اشرفیه در بیمارستان رازی رشت افتتاح شد.

شاهرخ یوسف زاده چابک در جریان بازدید از آغاز طرح جامعه درمانی استان گیلان خبر داد و گفت:پیش از این ساخت و سازهایی صورت می گرفت که هدفی را دنبال نمی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شاره به اینکه استقبال زیادی از سکونت در گیلان می‌شود و در آینده شاهد تغییرات جمعیتی این استان خواهیم بود تصریح کرد:امکانات درمان گیلان جوابگوی نیاز استان نیست.

وی با بیان اینکه درحال حاضر 8بیمارستان در رشت در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: وجود یک بیمارستان بزرگ در رشت که همه بخش‌ها را در بر بگیرد ضروری است.

یوسف زاده همچنین از اجرایی شدن دانشکده پزشکی با حمایت دکتر نوبخت خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان پرفسور سمیعی با 400 تخت در حال بهره برداری است، افزود: احداث بیمارستان مگا هاسپیتال با ظرفیت 600الی 800 تخت در لاکان رشت نیاز استان را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های افتتاحی در بیمارستان رازی نیازهای امروز را برطرف می‌کند، تاکید کرد: بازسازی اورژانس بیمارستان رازی، پورسینا و حشمت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه کارهای انجام شده جزو طرح‌های کوتاه‌مدت است، ساخت یک بیمارستان جامع در بیمارستان رازی یا پورسینا را پراهمیت دانست.

وی ساخت بیمارستان مذکور را با حمایت استانداری و ریاست‌جمهوری قابل اجرا دانست.

یوسف‌زاده از طرح‌های دهه فجر در استان گیلان افتتاح بیمارستان در آستارا و رضوانشهر را نام برد و گفت: از برنامه‌های آتی دانشکده علوم پزشکی گیلان افتتاح خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی با اعتبار 8میلیارد تومان در سایر شهرستان‌ها هزینه شده و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز