خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز دهه فجر انجام شد؛

افتتاح 8 طرح عمرانی، رفاهی و خدماتی در سلماس

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۳۵۸

8 طرح عمرانی، رفاهی و خدماتی در پنجمین روز دهه فجر در سلماس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از سلماس، این طرح‌ها شامل افتتاح جایگاه سه منظوره سوخت، بهره‌برداری از طرح هادی روستای خان تختی، آبرسانی به روستاهای یوشانلو و کله‌رش علیا، گازرسانی به روستاهای وردان، ریک‌آباد و چیچک و افتتاح راه قطعه سوم محور سلماس - خوی است که در مجموع برای تکمیل و بهره‌برداری آنها بیش از 16میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده و با بهره برداری از این طرح‌ها جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر از خدمات مناسب برخوردار می‌شوند.

آغاز عملیات اجرایی پست دوم 132 کیلو ولت فوق توزیع برق سلماس و عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای کانیان، شکریازی و مافی کندی با 30 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار کلنگ زنی شد.

درمانگاه خیریه حضرت زهرا(س) روستای قره‌قشلاق سلماس که توسط خیران نیکوکار در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع و زیربنای 550 مترمربع در 2 طبقه احداث شده نیز به بهره برداری رسید.

برای ساخت و تجهیز بزرگترین مرکز بهداشتی درمانی خیریه روستایی آذربایجان‌غربی در سلماس نیز بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده و با بهره‌برداری از آن خدمات گسترده بهداشتی و درمانی به جمعیت 10هزار نفری روستاهای دهستان لکستان این شهرستان ارائه می‌شود.

شهرستان سلماس با حدود 200 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری ارومیه، مرکز آذربایجان غربی واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز