خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خبرداد:

سقوط بهمن در محور دماوند 3 قربانی گرفت/ نجات یک نفر و ادامه عملیات نجات

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۳۹۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر تهران از جان باختن 3 نفر بر اثر سقوط بهمن در محدوده روستای مبارک آباد در محور دماوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین کتابدار ضمن اعلام این خبر اظهار  داشت: بامداد امروز چندین سقوط بهمن در محور ارتباطی دماوند - تهران (محدوده مبارک آباد) روی داد که بر اثر آن 4 دستگاه خودرو زیر حجم برف ناشی از سقوط بهمن غافلگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی به موقع عملیات امداد و نجات برای افراد گرفتار در بهمن را انجام دادند، اظهار کرد: با تلاش نیروهای امدادی ، خودروهای مانده از زیر برف خارج شدند.

کتابدار که با شبکه خبر سیما گفت و گو می کرد، افزود: دراین حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز زنده از زیر برف ناشی از سقوط بهمن خارج و به مراکز درمانی منتقل شد.

وی همچنین از اسکان پنج هزار و 320 مسافر در راه مانده محور هراز و فیروزکوه از شب گذشته تاکنون خبر داد.

کتابدار تصریح کرد: از شب گذشته تاکنون هلال احمر استان به بیش از 9 هزار و 800 مسافر در این محدوده امدادرسانی کرده و بیش از 5 هزار نفر از این تعداد نیز در مکان های تعیین شده اسکان داده شدند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده، مسافران در راه مانده محور هراز در مجتمع برف شرکت نفت و محور فیروزکوه نیز در مدارس و مساجد اسکان داده شدند.

به گزارش ایرنا، با توجه به بارش شدید برف و کولاک از عصر دیروز(پنجشنبه) در دماوند و همچنین سقوط بهمن، جاده هراز در استان مازندران و فیروزکوه در محدوده رودهن - مبارک آباد تا امامزاده هاشم(ع) در استان تهران مسدود شد.

براساس اعلام فرماندار شهرستان فیروزکوه، محور مسدود شده فیروزکوه به تهران حوالی ساعت 10 امروز با تلاش گسترده نیروهای امدادی بازگشایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز