خبرگزاری کار ایران

سردار امیری‌مقدم خبر داد:

دستگیری زورگیرهای پرایدسوار در مشهد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۰۰۷

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری زورگیران پرایدسوار در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت‌های خیابانی در مشهد و درخواست پیگیری سریع موضوع از سوی مالباختگان، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: سارقان در آخرین سرقت به سوی شهروندی حمله‌ور شدند که کارمند دادگستری بود و از این فرد زورگیری کردند.

سردار امیری‌مقدم بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم صادر و دو تیم مشترک از اداره مبارزه با جرایم جنایی و عملیات ویژه پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی گفت: یکی از مالباختگان در تحقیقات پرونده به کارآگاهان گفت در حال عزیمت به محل کارش از میدان کوشش مشهد سوار خودروی پراید سفیدرنگ با سه سرنشین شده و پس از طی مسافتی یکی از سرنشینان صندلی عقب ناگهان با قمه به این فرد حمله‌ور و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: سارقان این شهروند را چند ساعت گروگان برده و پس از سرقت وسایل همراهش، شماره رمز کارت عابر بانک او را نیز به زور گرفته و حساب بانکی‌اش را خالی کرده‌اند.

سردار امیری‌مقدم افزود: پلیس در تحقیقات بعدی پرونده و بررسی محل‌های وقوع سرقت به سرنخ‌هایی دست یافت که منجر به شناسایی چهره دو تن از عاملان این سرقت‌های سریالی شد.

وی گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی پس از چند روز کنترل و مراقبت نامحسوس دو متهم اصلی پرونده را دستگیر کردند که این متهمان در بازجویی‌های پلیسی دو همدستشان را معرفی و اعتراف به زورگیری‌های سریالی کرده‌اند.

سردار امیری‌مقدم گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی دو متهم دیگر این پرونده که سعید و اکبر نام دارند را نیز در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند. اعضای این باند تاکنون به 20 فقره زورگیری اعتراف کرده و تحقیقات برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز