خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره انجمن انبوه سازان خراسان رضوی:

مدیران دولتی، بخش خصوصی را در عمل باور کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۵۲۹

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی با توجه به اهمیت رویداد برگزاری همایش سراسری ساخت و ساز و رونق اقتصادی به میزبانی خراسان رضوی ضمن توصیه به مدیران ارشد دولتی گفت: بعضا دولت و مجلس به تجربه، دیدگاه ها و پیشنهادهای بخش خصوصی کمتر توجه می کنند و این درد ما محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، مهندس محمود پژوم افزود: امروز و در شرایط جاری کشور اگر چه دولتمردان ما تمام تلاش خود را می کنند اما به بخش خصوصی فقط در حد حرف، صحبت و گفتمان بسنده شده و در عمل و اجرا، اتفاقی نیفتاده است.

وی خروج مسکن از رکود را منوط به ارائه تسهیلات بانکی با مبالغ بالا و با نرخ سود پایین دانست و گفت: برای حاشیه نشینان شهری ، امروز تسهیلات بانکی سنگین است و معتقدیم علاوه بر افزایش مبلغ تسهیلات باید باز پرداخت وام ها به صورت 30 تا 40 ساله در نظر گرفته شود. ضمن اینکه زیر ساخت های لازم و تسهیلات مناسبی از سوی شرکت های خدماتی، شورا و شهرداری در نظر گرفته شود.

پژوم با اشاره به حادثه حریق ساختمان پلاسکو درتهران و ضرورت توجه هر بیشتر به بافت های فرسوده گفت: امروز نباید از توجه به بافت های فرسوده غفلت کرد و کارهای خوب و ارزنده انبوه سازان در پروژه هایی نظیر محور صاحب الزمان و مجد در مشهد می تواند یک الگو و نمونه موفقی محسوب شود.

شایان ذکر است همایش سراسری ساخت و ساز و رونق اقتصادی در روزهای اول و دوم اسفند 95 به میزبانی انجمن انبوه سازان خراسان رضوی و مجموعه فرهنگی تبلیغاتی ایران هنر در مشهد برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز