خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۳۱۲ پروژه در زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۱۶۶

فرماندار زنجان گفت: همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی ۳۱۲ پروژه با اعتبار۲ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال در شهرستان زنجان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رسول بیات، فرماندار زنجان شامگاه دیروز دوشنبه(11 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال عملیات اجرایی 312 پروژه با 2 هزار و 516 میلیارد ریال در زنجان آغاز می شود.

وی تعداد پروژه های مورد بهره برداری در این ایام را 306 پروژه عنوان کرد و گفت: این پروژه ها با 956 میلیارد و 544 میلیون ریال به بهره برداری می رسند.

این مقام مسوول تعداد پروژه های کلنگ زنی را 6 پروژه خواند و تصریح کرد: اعتبار این پروژه ها یک هزار و 560 میلیارد ریال است.

فرماندار زنجان با اشاره به 170 پروژه در بخش های توزیع برق، اصلاح شبکه و انرژی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه ها 91 میلیارد و 509 میلیون ریال است.

بیات به پروژه های عمران و بهسازی محیط روستایی با 41 مورد هم اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه ها 61 میلیارد و 12 میلیون ریال است.

به گفته فرماندار زنجان، دو پروژه تامین آب شرب و کشاورزی با اعتبار 59 میلیارد و 566 میلیون ریال، افتتاح یک مجتمع خدماتی رفاهی و جایگاهه سوخت، 20 مورد پروژه‌های بخش کشاورزی در زمینه‌هایی از جمله مرغداری، آبیاری تحت فشار و ایجاد گلخانه با اعتبار 89 میلیارد و 220 میلیون ریال و 6 پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهری با 127 میلیارد و 500 میلیون ریال را از دیگر پروژه های این دهه در شهرستان زنجان عنوان کرد.

این مقام مسوول در ادامه یادآور شد: ساختمان شماره دو دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان در این ایام افتتاح می شود.

وی به 27 پروژه در بخش گازرسانی در صنایع، مجتمع‌ها و روستا با 60 میلیارد و 948 میلیون ریال اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی احداث یک هتل سه ستاره با 80 میلیارد ریال در دهه فجر آغاز خواهد شد.

این مقام مسوول در ادامه افزود: به صدا درآمدن زنگ انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تجمع بزرگ مدافعان حرم در مصلی نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی نشست های اقتصاد مقاومتی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های دهه فجر در زنجان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز