خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

برگزاری مسابقات قهرمانی‌کشور رشته رزم پرثوا در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۴۵

مسابقات قهرمانی کشور رشته رزم پرثوا به مناسبت دهه مبارک فجر بمدت دو روز در اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور رشته رزم پرثوا به مناسبت ایام الله دهه فجر ( بزرگداشت شهدای مدافع حرم) با حضور300 ورزشکار از 18 تیم استانی از سراسر کشور در رده های سنی جوانان و بزرگسالان پنج شنبه (7 بهمن 1395) در اصفهان برگزار شد.

این مسابقات زیر نظر کمیته رزم پرثوا فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و به میزبانی هیات همگانی استان اصفهان برگزار شد.

دکتر نادر شکری ، رئیس انجمن رزم پرثوا فدراسیون همگانی در خصوص این مسابقات گفت : پس از برگزاری افتتاحیه این مسابقات که با حضور مسئولان فدراسیون ، هیات و اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان و تنی چند از مسئولان لشکری و کشوری انجام شد، ورزشکاران در دو رده سنی و در اوزان 10 گانه به مدت دو روز پنج شنبه و جمعه به رقابت پرداختند .

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان دو روز رقابت پرثواکاران در اصفهان، در مجموع تیمی مسابقات ، تیم‌های مازندران ، اصفهان و فارس به ترتیب اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

شکری افزود: قهرمانان این مسابقات که به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب و پاسداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد در اولین اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات برون مرزی 2017 حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز