خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان:

عبور تریلرهای کشنده در تمام محورهای کردستان ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۶۴

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با بارش 48 ساعته برف و کولاک، تردد در تمام محورهای اصلی و فرعی استان کردستان برقرار و تمامی محورها باز است و تنها عبور تریلرهای کشنده در تمام محورهای های کردستان ممنوع است.

به گزارش ایلنا، محمد راشد مدرس گرجی افزود: بجز محور سقز- مریوان که بدلیل احتمال سقوط بهمن، کولاک و مه شدید مسدود شده،تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: عبور تریلرهای کشنده در تمام محورهای استان ممنوع است.

مدرس گرجی همچنین گفت: در پی بارش سنگین برف که از شب گذشته در مناطق مختلف کردستان آغاز شده، راه ارتباطی 250 روستا در شهرستان های بانه ، کامیاران ، مریوان و سنندج، سروآباد مسدود شده است.

وی به تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی این 250 روستا اشاره کرد و افزود: امروز حدود ساعت 8 صبح در مسیر بانه- سقز با سقوط بهمن مواجه بودیم که در حدود کمتر از دو ساعت با تلاش بی وقفه عوامل راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی کردستان ابراز داشت: از شب گذشته تا کنون هزار و 500 تن ماسه و نمک برای برفروبی محورهای ارتباطی استان استفاده و بیش از 2 هزار  کیلومتر برفروبی نیز انجام شده است.

وی گفت: تا کنون به بیش از یکصد وسیله نقلیه و 200 مسافر توسط عوامل راهداری امداد رسانی شده و در راهدارخانه های استان اسکان داده شده اند.

مدرس گرجی افزود:  700 راهدار در قالب 130 گروه برفروبی با 500 دستگاه ماشین آلات برفروب در محورهای استان مشغول ارائه خدمات هستند.

وی به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت سفر از زنجیر چرخ استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز