خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

جدیت در امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان/ اسکان حدود 5 هزار نفر در چادرهای امداد

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۱۶

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان گفت: موضوع امدادرسانی به سیل زدگان جنوب و مرکز سیستان با جدیت در دستور کار مسئولان استان قرار دارد.

غلامرضا اربابی مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امروز جمعه 8 بهمن جمعی از مسئولان کشور از جمله دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور ، معاون امداد و نجات کشور ، معاون شهرسازی کشور و معاون راه های روستایی کشور در شهرستان‌های سیل زده حضور پیدا کردند و از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از جاری شدن سیل و خسارت های وارده قرار گرفتند.

اربابی افزود: تمامی راه‌های ارتباطی مناطق سیل زده در این استان بازگشایی شده و افراد سیل زده که بیش از 5 هزار نفر را شامل می شوند، در چادرها با امکانات اولیه زندگی اسکان داده شده‌اند.

وی درباره خسارت های احتمالی ناشی از جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: معاون بنیاد مسکن کشور در حال برآورد خسارت ها در منطقه هستند که ظرف دو تا سه روز آینده برآورد این خسارت ها مشخص خواهد شد.

اربابی بیان کرد: فردا در ستاد بنیاد مسکن ایرانشهر جلسه شورای هماهنگی بحران استان سیستان و بلوچستان به ریاست استاندار برگزار خواهد شد که به موضوع سیل اخیر و خسارات وارد شده آن پرداخته می‌شود.

وی در ادامه افزود: بر اثر مسدود شدن راه ها و جاری شدن سیل منطقه زرآباد در 160 کیلومتری شهر کنارک که کشاورزی بسیار مرغوبی دارد و سالانه محصولات آن به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود، دچار خسارهای عدیده ای شده که مسئولان کشوری در حال برآورد خسارات این منطقه هستند.

گفتنی است در پی بارش های روزهای اخیر و جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان که از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده به کشاورزی و مسکن‌ مردم این مناطق خسارهای زیادی وارد شده که شهرستان‌های کنارک ، قصر قند ، سرباز و چابهار بیشترین خسارت ها را متحمل شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز