خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز برنامه ریزی نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات کردستان:

جایگاه زنان در جامعه امروز باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۳۲

رئیس مرکز برنامه ریزی نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات گفت: ضروری است در جامعه امروزجایگاه زنان تغییر یابد و این کمیت و کیفیت، تاثیرگذار بر تمام فاکتور های جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کوهسار دادور امروز در کارگاه آموزشی عدالت جنسیتی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی و اساتید دانشگاه در استانداری برگزار شد گفت: این کارگاه به ابتکار کانون‌های مرکز هم اندیشی توسعه استان کردستان برگزار شده و استانداری خود را ملزم به حمایت از برنامه‌های این چنینی می داند.

وی گفت: رعایت تناسب زنان و مردان در دسترسی به همه امکانات اجتماعی و اقتصادی به گونه‌ای است که هیچ کدام احساس تبعیض نکنند. نشانه جامعه شایسته سالار این است که همه فرصت‌های برابر را در اختیار دو جنس قرار می‌دهد.

رئیس مرکز برنامه ریزی نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات به بحث آموزش در کنار شایسته سالاری اشاره کرد و گفت: این امر قطعا موجب تقویت استانداردهای زندگی، توزیع عادلانه درآمد و داشتن نسلی پویا و فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت: ضروری است در جامعه امروز جایگاه زنان تغییر یابد  و این کمیت و کیفیت تاثیرگذار بر تمام فاکتور های جامعه خواهد بود.

دادور بیان داشت: چنانچه زنان در خانواده و اجتماع احساس عدالت کنند قطعا فرزندانی را تربیت می کنند که اعتماد به نفس بالایی دارند و این امر مستلزم توجه به مفهوم عدالت جنسیتی در کتاب های پیش دبستانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز