خبرگزاری کار ایران

در سال اخیر؛

بیمه کارگران لنگرود رشد ٨٠ درصدی داشته است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۶۸

رئیس تامین اجتماعی شعبه لنگرود بیان کرد: تعداد ٢٥٨١ نفر بازنشسته ، ٣٧٤ نفر ازکارافتاده و ٢٠١٦ نفر بازمانده، مستمری‌بگیران تامین اجتماعی لنگرود را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایلنا از لنگرود، غریبعلی کریمی (رئیس تامین اجتماعی شعبه لنگرود) طی گزارشی در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد بیمه‌شدگان تحت پوشش شهرستان را حدود ١٨٠٠٠ نفر برشمرده و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ٨٢٥١ بیمه شده اصلی، ٢٣٨٧ بیمه شده مشاغل آزاد، ١٧٧٦ بیمه شده اختیاری، ١٤٩٦ بیمه شده کارگر ساختمانی، ٢٩٣١ راننده، ٥٤٩ قالیباف و فعال صنایع دستی و ٤١١ مقرری بگیر بیمه بیکاری مهمترین گروههای بیمه‌شدگان شهرستان را دربرمی‌گیرند.

کریمی، رشد ٥ درصدی بیمه‌شدگان حرف و مشاغل آزاد، افزایش ٧٩ درصدی کارگران ساختمانی
از ٨٣٢ نفر به ١٤٩٦ نفر و رشد ٦ درصدی رانندگان را از اصلی‌ترین شاخص‌های ارتقای فرهنگ بیمه‌ای در تامین اجتماعی لنگرود برشمرده و خاطر نشان کرد: طی یکساله اخیر تعداد مستمری‌بگیران بازمانده نیز ٥ درصد افزایش یافته است.

رئیس تامین اجتماعی لنگرود همچنین اذعان داشت: به منظور ارائه تعهدات بلند مدت در قالب انواع مستمری‌ها، لغایت آذرماه سالجاری بیش از ٢٣٤ میلیارد ریال بازنشستگی، ٣٥ میلیارد ریال از کار افتادگی و حدود ٩٠ میلیارد ریال بابت بازماندگان پرداخت شده است.

وی افزود: در همین مدت قریب به ٣ میلیارد ریال غرامت دستمزد ایام بیماری و حدود ١ میلیارد ریال انواع کمک هزینه‌ها در کنار ٣٥ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری به بیمه شدگان شهرستان در زمره تعهدات کوتاه مدت پرداخت شده است. دریافت بیش از ٩٨ درصد لیست‌ها و فیش‌های حق بیمه بصورت اینترنتی و اتمام طرح ثبت شماره‌های بیمه‌های اجتماعی مخاطبین از عمده‌ترین دستاوردهای این شعبه در سالجاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز