خبرگزاری کار ایران

دعوت امام‌جمعه حسن‌آباد از مردم برای شرکت در برنامه‌های فجر 95

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۴۲

امام جمعه حسن‌آباد مردم را به شرکت گسترده و باشکوه در مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن امسال فراخواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام عبدالعلی استیری در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر بخش فشافویه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای سال آینده گفت: همواره و در همه حال، کشور ما زیر ذره‌بین دشمنان انقلاب و نظام قرار داد و الحمدلله تاکنون با هدایت ولی‌فقیه و حضور دشمن‌شکن مردم در تمامی عرصه‌ها، نقشه‌های آنان خنثی و بی‌اثر شده است.

وی افزود: حضرت امام(ره) در ابتدای نهضت جان و مال خود را وقف انقلاب کرد و با عظمت و استوار و بدون استفاده از امکانات فعلی ارتباطی، با سخنان و موعظات خویش دنیا را تکان داد.

امام جمعه حسن‌آباد خطاب به مدیران حاضر در جلسه توصیه کرد؛ فرصت خدمت به مردم ر ا قدر دانسته و دستاوردهای انقلاب را نیز برای مردم به ویژه نسل جوانان تبیین کنند.

وی همچنین با اشاره به تقارن ایام دهه فجر امسال با دو مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ولادت حضرت زینب کبری(س) بر ترویج فرهنگ فاطمی و همچنین بیان ایثارگری‌های شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی به نسل جوان در برنامه‌های مختلف دهه فجر تاکید کرد.

استیری با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت و بیان خاطراتی از زندگی وی و ارتباط دیرینه آیت‌الله هاشمی با مقام معظم رهبری، یاد آتش‌نشانان شهید حادثه مرکز تجاری پلاسکوی تهران را نیز گرامیداشت.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز