خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب قرچک:

فاجعه پلاسکو باید درس عبرتی برای تمام مسئولان باشد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۳۲

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: در فاجعه پلاسکو سهل انگاری ارگان های مختلف باعث شد تعدادی از آتش نشانان به شهادت برسند که این حادثه باید درس عبرتی برای تمام مسئولان باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سینکایی درجلسه شورای اداری شهرستان قرچک در مسجد امام حسین(ع) گفت: تدبیر فرماندار قرچک در بررسی مشکلات محله به محله شهرستان جای تقدیر دارد و سیستم قضایی شهرستان نیز چنین کاری را مدنظر دارد.

وی افزود: حضور نمازگزاران و اهالی محله در این جلسات نتایج بهتری را رقم خواهد زد.

دادستان قرچک بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان قرچک نوپاست باید با برنامه ریزی بهتر در جهت حل مشکلات و جلوگیری از معضلات احتمالی بکوشیم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ ارگانی نباید در رفع مشکلات مردم و بروز حوادث احتمالی سهل انگاری کند، گفت: در فاجعه پلاسکو دیدیم بخاطر سهل انگاری همه مسئولان چه فاجعه ای پیش آمد که این باید برای همه درس عبرت باشد.

حجت الاسلام سینکایی افزود: ما موظفیم با هر مسئولی که در جهت رفع مشکلات مردم کوتاهی کند برخورد قضایی کنیم.

وی یادآور شد: مردم شهرستان می توانند برای طرح مشکلات خود در زمینه های مختلف به دادسرا مراجعه کنند و مسئولان قضایی با آغوش باز پذیرای آنان خواهند بود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز