خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز:

هزار نفر در انتخابات شورای شهر شیراز نامزد می‌شوند/ کاندیداها برگه عدم سوء پیشینه به همراه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۱۹۶

فرماندار شیراز تاکید کرد: همه نامزدها حتی اعضای فعلی شورا باید برگه عدم سو پیشینه داشته باشند

به گزارش ایلنا حیدرعالیشوندی در نشست خبری انتخابات شورای شهر شیراز گفت: تاکنون حدود ۱۵۰ اسم از طریق مختلف به من اعلام‌شده که قصد حضور در انتخابات شورای شهر را دارند و به دلیل اینکه در زمان تائید صلاحیت‌ها با کمبود زمان مواجه نشویم از امروز تمامی فعالیت‌های افرادی که احتمال حضور در انتخابات شورای شهر شیراز رادارند رصد می‌شود.

فرماندار شیراز تصریح کرد: پیش‌بینی ما حضور بیش از یک هزار نفر در انتخابات شورای شهر شیراز است که حدود ۲۰ هزار نفر نیز مسئول برگزاری انتخابات در شهرستان شیراز مشخص شدند.

عالیشوندی تأکید کرد: در انتخابات این دوره شورای اسلامی شهر شیراز داشتن برگه عدم سوءپیشینه لازم است بنابراین افرادی که قصد حضور در انتخابات رادارند باید از هم‌اکنون برای گرفتن این برگه اقدام کنند.

وی یادآور شد: شهرستان شیراز داری ۶ حوزه شهری و ۱۸۰ حوزه روستایی و عشایری است و پیش‌بینی ماه بیش از ۷۸۰ شعبه اخذ رأی است.

فرماندار شیراز ادامه داد: حتی اعضای فعالی شوراهای شهر و روستا نیز باید برگه عدم سوءپیشینه داشته باشند.

فرماندار شیراز در خصوص زمان نام‌نویسی کاندیداها نیز گفت: طبق اعلام اواخر اسفندماه سال جاری برای نام‌نویسی کاندیداها مشخص‌شده اما به‌احتمال فراوان این زمان تغییر خواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص سکونت کاندیداها در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز گفت: طبق قانون، کاندیداها پس از انتخاب شدن باید در محل عضو انتخابیه سکونت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز