خبرگزاری کار ایران

سه‌شنبه هفته جاری انجام می‌شود؛

کردستان میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۷۵۹

پیکر شهدای تازه تفحص شده در کردستان عراق روز سه‌شنبه از مرز باشماق مریوان به کشور باز می‌گردند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: حدود 20 شهید تازه تفحص شده سه شنبه هفته جاری از طریق مرز باشماق وارد کشور می شود.

محمدرضا شرف‌بیانی اظهار داشت: امسال برای دومین بار و در طول سال‌های گذشته برای پنجمین بار است که پیکر پاک شهدا از مرز باشماق وارد کشور می شود.

وی به مراسم استقبال از این شهیدان اشاره کرد و ابراز داشت: استقبال رسمی راس ساعت 9:30 روز سه شنبه در مرز باشماق خواهد بود و طی مراسمی پیکر شهیدان وارد کشور می‌شود.

کردستان میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام

شرف بیانی عنوان کرد: یکی از برنامه های تدارک دیده در سنندج نیز بدرقه ی شهدا است که راس ساعت 3 از میدان ارتش تا مسجد جامع شروع می شود همچنین ساعت 7 در مسجد جامع مراسمی تحت عنوان شبی با شهدا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه در دهه اول فاطمیه مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام را خواهیم داشت اضافه کرد: مقرر شده است که در دانشگاه آزاد قروه دو پیکر و در ستاد لشکر 22 مقدس نیز یک پیکر تدفین شود.

وی در ادامه به برنامه‌های دهه مبارک فجر اشاره کرد و بیان داشت: حضور در مراسم غبار روبی و عطر افشانی شهدای گمنام یکی از این برنامه‌هاست.

شرف بیانی همایش اسوه‌های صبر و استقامت را یکی دیگر از برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا نیز جزو برنامه‌های ستاد کمیته ایثارگران خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در پایان از انعکاس خوب رسانه در این حوزه تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه پوشش خبری خوبی در این زمینه توسط رسانه شکل گرفته است و این امکان وجود دارد در خصوص جایگاه و ارزش والای دفاع مقدس اهتمام ویژه ای شکل گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز