خبرگزاری کار ایران

به همت مدیریت جدید کارخانه محقق شد؛

آغاز به کار مجدد خطوط تولید صنایع چوب اسالم

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۷۰۰

به همت مدیریت جدید کارخانه زنگ آغاز به کار مجدد خطوط تولید صنایع چوب اسالم بصدا درآمد.

به گزارش ایلنا از تالش، با حضور سید عیسی مهدوی فرماندار و شکری نماینده مردم شهرستان و اعضای شورای تامین شهرستان وائمه جمعه ومسئولان ادارات و جمعی از بزرگان و معتمدین شهر از محل کارخانه صنایع چوب اسالم بازدید بعمل آمد.

بامری مدیر عامل شرکت صنایع چوب اسالم طی سخنانی از اجرای ۳ برنامه کوتاه مدت، مدت و دراز مدت در این شرکت خبر داد.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب اسالم با اشاره به اورهال دستگاه‌ها در طول ماه‌های گذشته اظهار کرد: قطعات برای تعمیرات و مواد اولیه از خریداران چوب و شرکت شفارود از جمله اقداماتی بود که در طی مدت مسئولیت اینجانب صورت گرفته است.

بامری تولید فعلی مصنوعات چوبی این شرکت را ۹۰ متر مکعب بیان کرد و افزود: پیش‌بینی می شود این میزان تا ۹۵۰ متر مکعب در برنامه کوتاه مدت افزایش یابد.

مدیر عامل صنایع چوب اسالم افزایش این مقدار تولید را در طول کل برنامه تدوین شده ۱۲۰۰ متر مکعب ذکر کرد.

بامری راه اندازی مجدد تولید نئوپان، مصنوعات با روکش ملامینه و پالت را از جمله برنامه‌های حال حاضر این مجتمع بیان کرد.

مدیرعامل صنایع چوب اسالم همچنین از عقد قرارداد با شرکت سایپا و ارسال ۲ محموله برای پتروشیمی آبادان خبر داد.

مدیر این مجتمع صنعتی تولید مشتقات چوب را برنامه دراز مدت خود خواند و از برنامه سهامداران برای تغییر کاربری این مجتمع صنعتی از تولیدی به گردشگری خبر داد که هدف از آن استفاده از سرمایه گذاران کشورهای عربی و اجرای تور برای اتباع این کشورها است.

بامری خواستار راه‌اندازی خط تولید جدید، تولید چوب، مصنوعات چوبی و در نهایت تامین حقوق کارکنان را از درآمد صنایع چوب شد.

بامری از احیای مجدد خط تولید مبلمان را از جمله مواردی بیان کرد که در برنامه‌های این شرکت قرار دارد که گفت وگوهایی با اعضای صنف مبلمان کشور انجام شده و بازدیدی نیز صورت گرفته است.

وی مصرف مبلمان تولیدی در مجتمع های گردشگری را از جمله طرح هایی بیان کرد که در برنامه تولیدی این شرکت قرار دارد و گفت: حفظ برند صنایع چوب اسالم یک کار اساسی در تولید مبلمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز